تفاوت حیرت آور چشم حیوانات از نزدیک ترین نما
کد خبر: ۱۱۶۴۴۳
تاریخ انتشار: 2018 July 28    -    ۰۶ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۳
اغلب چشم حیوانات قدرت های خارق العاده ای دارند؛ برای مثال چشم آفتاب پرست ها می تواند مستقل از یکدیگر حرکت کند، که چشم انداز 360 درجه ای به آنها می دهد. یک ماهی معمولی می تواند فرابنفش را ببیند و همه چیز در جلو چشم او به صورت بزرگ است.

تفاوت حیرت آور چشم حیوانات از نزدیک ترین نما

تفاوت حیرت آور چشم حیوانات از نزدیک ترین نمااختصاصی «تابناک با تو»؛ قدرت آفریدگار بر شکل و ساختار چشم انسان و حیوان متجلی است، هر یک از آنها شکل و کارکرد خارق العاده ای دارند که با محیط زندگی آنان سازگار است.

می گویند چشم انسانها دریچه های روح هستند، به عبارت دیگر چشم ها هر آنچه را که در ذهن و زبان پنهان شده است را برملا می کنند و صادقانه ترین احساسات انسان را به نمایش می گذارند. با این وجود انسان تنها موجودی نیست که چشم های شگفت انگیزی دارد، حیوانات دیگری هم با چشمهایشان حرفهای زیادی برای گفتن دارند. چشم بعضی از آنها ترسناک و برخی دیگر بسیار زیبا است.

اغلب چشم حیوانات قدرت های خارق العاده ای دارند؛ برای مثال چشم آفتاب پرست ها می تواند مستقل از یکدیگر حرکت کند، که چشم انداز 360 درجه ای به آنها می دهد.

یک ماهی معمولی می تواند فرابنفش را ببیند و همه چیز در جلو چشم او به صورت بزرگ است. بعضی از آنها می توانند در شب ببینند، برخی از آنها پلک ندارند و... آیا جرأت چشم در چشم شدن با این حیوانات را دارید؟

پنگوئن
پنگوئن
چشم کلاغ
چشم کلاغ
حلزون
حلزون
میگو
میگو
چشم کلاغ
چشم کلاغ
آفتاب پرست
آفتاب پرست
چشم انسان
چشم انسان
لاما
لاما
زنبور
زنبور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار