وضعیت حجاب در استان بوشهر + عکس
کد خبر: ۱۱۶۳۱
تاریخ انتشار: 2015 September 18    -    ۲۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۵
استان بوشهر از جمله استان های جنوبی است که با توجه به شرایط آب و هوایی استان در بسیاری از فصل های سال محیطی گرم و مرطوب و در برخی فصل ها گرم و خشک است.

شهر بوشهر به دلیل اینکه در مجاورت آب دریا قرار دارد معمولا در ماه های مرداد و شهریور آب و هوای بسیار گرم به همراه شرجی محلی دارد که در برخی از ساعات افرادی که مشکل تنفسی دارد برای تردد در شهر دچار مشکل می شوند.

اما بسیاری از روزها هوای شهر کاملا معمولی و می توان به راحتی از هوای پاک استفاده و در مسیرهای عمومی تردد کرد.

در ایام تابستان بسیاری از خانم های بوشهری برای تردد در اماکن عمومی از لباس ها نازک و بدن نمایی استفاده کرده و در هنگام رفت و آمد حرکاتی را نمایان می کنند که بسیاری از افراد جامعه از دیدن این صحنه ها شرمشان می آید.

مدتی است که دختران و خانم های جوان گرمای هوای را بهانه قرار داده و هر روز با لباس های بدن نما و مد روز غربی در شهر رفت و آمد می کنند که استفاده از این گونه پوشش ها معظلاتی برای جامعه و خطرات اجتماعی آن نسل های آینده را تهدید می کند.

این حرکت ضد فرهنگی که ساخته دست غرب و دشمنان قسم خورده اسلام ناب محمدی است باعث شده تا وضعیت حجاب در شهر بوشهر به گونه ای پیش رود که به خط قرمز نزدیک شود و فرهنک پوشش مردم این خطه از اصالت خود دور شود.

بسیاری از فروشندگان لباس در بازار و مراکز خرید شهر بوشهر اجناسی در ویترین مغازه خود به نمایش گذاشته اند که هیچ تناسبی با فرهنگ ایرانی در هیچ دوره ای ندارد و می توان گفت تماما برگرفته از فرهنگ غرب است.

این در حالی است که تاکنون مسولین و دستگاه های متولی هیچ اقدامی برای برخورد با این دسته از فروشندگان نکرده و برنامه خاصی برای آینده نخواهند داشت.

در حالی که وضعیت بد حجابی در سطح شهر قابل مشاهده و گسترده است، یکی از مسولین استانی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در شهر بوشهر بی حجابی دیده نمی شود و در برخی موارد افراد بد حجاب به تعداد انگشتان یک دست نیز نمی رسند.

لذا مردم بوشهر از مسولین فرهنگی استان خواستارند برای جلوگیری از شیوع این فاجعه فرهنگی تدبیری بیندیشند تا نسل های آینده که در حال ورود به جامعه هستند قربانی اهداف  بیگانگان نشوند و جامعه به سمت تعالی پیش رود.



سپاس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار