انحلال ۳ مدرسه غیردولتی بخاطر «شهریه» اضافه
کد خبر: ۱۱۶۱۶۲
تاریخ انتشار: 2018 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۰

مدیرکل آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه تا چند روز پیش ۳۰۰ و اندی رای رسیدگی به تخلفات برای مدارس غیردولتی صادر شده است گفت: یکی از موارد شکایت دریافت «شهریه» اضافه بود که متاسفانه به سه مدرسه به علت تخلفات زیاد رای انحلال داده شد.

عباسعلی باقری درباره روند نظارت بر مدارس در فصل ثبت نام اظهار کرد: نظارت بر مدارس در ایام ثبت نام هم در مدارس دولتی و هم غیردولتی در حال انجام است اظهار کرد: تا سه چهار روز گذشته ۳۰۰ و اندی رای رسیدگی به تخلفات برای مدارس غیردولتی صادر شد.

وی افزود: یکی از موارد شکایت دریافت شهریه اضافه بود که متاسفانه به سه مدرسه به علت تخلفات زیاد رای انحلال داده شد.

مدیر کل آموزش و پرورش شهر تهران در پاسخ به اینکه طبق اظهارات رئیس مرکز منابع انسانی وزارتخانه مبنی بر افزایش ۵۰۰۰ نفری مربیان پرورشی در سال جدید و سهمیه شهر تهران گفت: اطلاعی از افزایش تعداد مربیان پرورشی ندارم، ولی معمولا به تهران کمتر نیرو می‌دهند. در حالی که وقتی یک معلم بازنشسته می‌شود باید یک معلم دیگر جایگزین کنند و ربطی به محروم و یا برخوردار بودن استان ندارد.

باقری افزود: در حوزه فضای آموزشی و نیروی انسانی جزو سه، چهار استان اول فقیر کشور هستیم گفت: سعی می‌کنیم امسال علیرغم مشکلات و کمبودها، شاخص‌های نیروی انسانی را بهبود و نرم کلاس را مخصوصا در دوره ابتدایی افزایش دهیم.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار