افزایش محسوس دما در نیمه غربی کشور
کد خبر: ۱۱۶۱۵۰
تاریخ انتشار: 2018 July 25    -    ۰۳ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۳۰

احد وظیفه بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش یابی و داده‌های هواشناسی، با اشاره به اینکه خلیج فارس در سه روز آینده مواج خواهد بود، اظهار کرد: امروز تا جمعه برای استان‌های واقع در نیمه غربی کشور افزایش محسوس دما رخ خواهد داد.

وی در ادامه گفت: طی دو روز آینده برای استان‌های واقع در سواحل دریای خزر به ویژه شرق مازندران، غرب گلستان و برخی از نقاط استان‌های واقع در شمال غرب و ارتفاعات البرز، بارش پراکنده، گاهی رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی تاکید کرد: طی سه روز آینده برای برخی از نقاط سیستان و بلوچستان، شمال هرمزگان، جنوب کرمان، شرق و جنوب فارس رگبار و رعد و برق و در برخی از ساعات وزش باد شدید همراه با گردوخاک به ویژه برای زابل پیش‌بینی می‌شود.

به گفته وظیفه برای فردا و پس فردا (پنجشنبه و جمعه چهارم و پنجم مرداد ماه) برای برخی نقاط غرب و جنوب غرب وزش باد و گردوخاک دور از انتظار نخواهد بود.

این کارشناس سازمان هواشناسی در پایان با اشاره به وضعیت جوی پایتخت، گفت: آسمان تهران فردا (پنجشنبه چهارم مرداد) کمی ابری، در بعد از ظهر نیمه ابری، در برخی ساعات همراه با رگبار و رعدوبرق و وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در این روز ۴۱ و ۲۷ درجه سانتیگراد خواد بود. همچنین تهران در روز جمعه (پنجم مرداد ماه) صاف، در بعدازظهر نیمه ابری و در برخی از ساعات همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود. بیشترین و کمترین دمای تهران در روز جمعه ۴۱ و ۲۶ درجه سانتیگراد خواهد بود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار