انتشار یک پوستر عجیب توسط دولت انگلیس +عکس
کد خبر: ۱۱۶۰۲۹
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۲۲:۵۸

به نقل از پایگاه اینترنتی خبرگزاری اسپوتنیک، انتشار یک پوستر جنجالی در مجله دولتی انگلیس که خانواده‌ها را به کشتن فرزندانشان تشویق می‌کند، در فضای مجازی توفان به پا کرده است. موضوع از این قرار است که بخش خدمات شهروندی انگلیس در اشتباهی مضحک، در مجله سه ماهه خود پوستری را چاپ کرده که والدین انگلیسی را به کشتن فرزندانشان که مبتلا به هاری هستند، تشویق می‌کند.

در این پوستر آمده است: اگر به این موضوع که فرزندتان بیماری هاری دارد مشکوک هستید، تأمل نکنید، به او شلیک کنید. (این اقدام شما) ممکن است جان یک نفر را نجات دهد ... برای کسب اطلاعات بیشتر، پوستر را مطالعه کنید.

این پوستر را که مضمونی طنز دارد، چندی پیش یک سایت فکاهی (Scarfolk Council) منتشر کرده بود. مشخص نیست این پوستر چگونه از یک مجله دولتی سر درآورده است. ریچارد لیتر، نویسنده انگلیسی و گرداننده این سایت، پس از مشاهده پوستر خود در این نشریه دولتی، با انتشار پیامی در صفحه توییتر خود این گاف عجیب دولت انگلیس را به سخره گرفت و نوشت آن‌ها یک پوستر Scarfolk را که (پدر و مادرها) را به کشتن فرزندانشان تشویق می‌کند، به طور اشتباهی در این مجله چاپ کرده اند و اصلا به ذهن کسی هم خطور نکرده که این اقدام بیش از حد خشن است.

انتشار یک پوستر عجیب توسط دولت انگلیس/اگر فرزندتان هاری دارد به او شلیک کنید! +تصویر

لیتر همچنین در گفتگو با رسانه‌های انگلیس اعلام کرد نمی‌داند پوستر طنزش چگونه از یک نشریه دولتی سر درآورده است. او افزود برای دولت انگلیس به دلیل نقض قانون کپی رایت و استفاده از اثر هنری‌اش بدون کسب اجازه از او، اخطاریه فرستاده است.

دولت انگلیس ضمن تأیید گزارش‌ها درباره چاپ این پوستر در مجله متعلق به بخش خدمات شهروندی، بر سهوی بودن این اشتباه تأکید کرده است. با این حال، کاربران انگلیسی با انتشار پست‌های متعددی در فضای مجازی این گاف دولت انگلیس را به سخره گرفته اند.

انتشار یک پوستر عجیب توسط دولت انگلیس +عکس

باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار