دستگیری سارق زن زائران حرم حضرت عبدالعظیم
کد خبر: ۱۱۶۰۰۰
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۸:۰۰

رییس کلانتری 172 حرم حضرت عبدالعظیم از دستگیری زنی که اقدام به سرقت از زائران حرم حضرت عبدالعظیم حسنی کرده بود، خبر داد.

 سرهنگ میررضا بهرامی در تشریح جزئیات این خبر گفت: روزگذشته ماموران گشت کلانتری ۱۷۲ حرم عبدالعظیم حسنی در حال گشت زنی در حوزه استحفاظی خود بودند که در محدوده اطراف حرم مطهر متوجه زنی در حال سرقت از کیف یکی از شهروندان شدند.

وی با اشاره به دستگیری این زن و انتقالش به کلانتری، اظهارکرد: در تحقیقات اولیه مشخص شد که این زن در ساعات شلوغی حرم و با سوء استفاده از شلوغی به وسیله یک کاتر اقدام به پاره کردن کیف زنان دیگر و سرقت محتویات گرانبهای داخل آن کرده است.

رییس کلانتری ۱۷۲ حرم حضرت عبدالعظیم با اشاره به انجام بازجویی از این فرد، خاطرنشان کرد: در تحقیقات بعدی از این زن و همچنین بازرسی از کیف همراه وی، تعداد ۱۵ دستگاه تلفن همراه از کیفش کشف شد که بنا به اعترافات خودش این تلفن های همراه را در ساعات شلوغی حرم از محل های شارژ رایگان گوشی برداشته و متواری شده است.

بهرامی با بیان اینکه متهم ۳۷ ساله، معتاد و دارای سابقه سرقت است، گفت: این زن اعتراف کرد که اکثر سرقت ها را به تنهایی انجام داده و در برخی موارد نیز برادر شوهرش با او همکاری کرده است که در حال حاضر اقدامات ماموران برای دستگیری برادر شوهر این زن در حال انجام است.

وی با بیان اینکه تا کنون شش نفر از شاکیان این زن شناسایی و به کلانتری دعوت شده اند، اظهارکرد: برای این زن پرونده ای تشکیل شد و به همراه پرونده برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد.

منبع: ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار