«مائده هژبری» به اینستاگرام بازگشت +عکس
کد خبر: ۱۱۵۹۸۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۲۰

بعد از حاشیه های فراوان ایجاد شده درباره «مائده هژبری» در فضای مجازی و حتی بین مسئولین کشور و هنرمندان و غیره، وی با انتشار پستی جدید خبر از بازگشتش به اینستاگرام را داد. وی نوشت:

«سلام. بعد از چند وقت اين اولين بارى هست كه براتون مينويسم ! كارى ندارم كه پيج هاى فيك و رسانه هاى زرد به بهونه ى حمايت از من چى نوشتن و وضع رو چقدر بدتر كردن! به نظرم همش خواست خدا و هوشمندی بوده براى قويتر شدنم گلگى اى از كسى ندارممن فكر ميكنم خدا دوستم داشته كه تو اين سن كم اينهمه تجربه هاى سنگين و سخت رو به دست آوردم و سعى ميكنم از اين به بعد مثل يه شخصى رفتار كنم كه خدا دوستش داره من مثل هر آدم ديگه اى حتما اشتباهات و کارهایی رو نباید تو جایی که بودم انجام میدادم اما انجام دادمو اینجوری شد.. حالا به خاطرشون اذیت شدم تنهايى و دلتنگى كشيدم و از اين به بعد نميخوام اون داستانا دوباره پیش بیاد.

من فهميدم رقصيدن يه هنره اما نباید اونو به همه نشون داد حداقل مدلی که من میرقصیدم.تغییر سبک همیشه‌ بد نیست و گاهی برای پیشرفت خودت لازمه.. هر آدمى لياقت ديدن هر نوع رقص رو نداره و بايد اين قضيه رو بتونم مديريتش كنم حداقل از اين به بعد سعى ميكنم شما هم به عنوان دوستام كمكم كنيد و به شايعات و پخش كردن فيلم هاى قبلى خاتمه بدين . ممنون. یه استایل جدید با آدمای باحال»

«مائده هژبری» به اینستاگرام بازگشت +عکس

برترین ها

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
هه هه هه هه خندیدیم !!!!!!!!!! چه بلایی سرت درآوردند که مجبور شدی این خزعبلات را بگی ؟!!
سلطان
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۱:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
متاسفم که این جور مسایل شده دغدغه مسیولین ما
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۳۴ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
0
ای بچه پررو.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار