نقشه شوم مرد معتاد برای ازدواج با همسر صیغه‌ای دوستش
کد خبر: ۱۱۵۹۷۳
تعداد نظرات: ۲ نظر
تاریخ انتشار: 2018 July 23    -    ۰۱ مرداد ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۸

دختر ۵ ساله ام با چشمانی گریان به من که پشت میله‌های زندان بودم نگاه می‌کرد.

مرد ۳۰ ساله در حالی که عنوان می‌کرد «شیشه» زندگی ام را نابود کرد و همه چیزم را به یغما برد پس از آن که به سوالات تخصصی افسر پرونده اش درباره چگونگی سرقت‌های خود پاسخ داد به تشریح ماجرای زندگی اش پرداخت و گفت: پس از آن که در دوران راهنمایی ترک تحصیل کردم به کارگری روی آوردم. از کارم راضی بودم طولی نکشید که به یک استادکار بنایی تبدیل شدم. در همین زمان بود که با دختری نجیب و مهربان ازدواج کردم و زندگی ام رنگ و بوی دیگری پیدا کرد.

خوشبختی‌های من با به دنیا آمدن «سارا» کامل شده بود که ناگهان سهمگین‌ترین توفان زندگی ام وزیدن گرفت و من به سوی مواد مخدر صنعتی کشیده شدم از آن روز به بعد نه تنها سعادت و خوشبختی از دنیای شیرینم رخت بر بست بلکه «شیشه» همه زندگی ام را نابود کرد.

همسرم وقتی ماجرا را این گونه دید و متوجه شد که من به مواد مخدر صنعتی آلوده شده ام طلاقش را گرفت و به دنبال سرنوشت خودش رفت.

از زندان که آزاد شدم دخترم را از او گرفتم و در حالی که زن دیگری را به عقد موقت خود درآورده بودم دوباره مصرف مواد را شروع کردم، اما این بار سرقت هایم را به صورت حرفه‌ای و در کنار دوستان سابقه داری ادامه دادم که با آن‌ها در زندان آشنا شده بودم.

از آن روز به بعد سرقت‌های خرد کفاف هزینه‌های سنگین اعتیادم را نمی‌داد به همین خاطر خودرو‌ها را به صورت دربستی از تاکسی تلفنی‌ها کرایه می‌کردیم و با کشاندن راننده‌ها به نقاط خلوت شهر اموال و خودروهایشان را با تهدید به مرگ می‌ربودیم و سپس هر خودرو را به مبلغ ۴۰۰ هزار تومان به مالخران می‌فروختیم تا این که در یکی از سرقت‌ها متوجه شدم دوربین مداربسته تصویرم را ثبت کرده است،

اما همدستم گفت: پلیس نمی‌تواند تنها با یک تصویر ما را دستگیر کند. آن روز در حالی که نگران بودم دخترم را برداشتم و برای مصرف مواد مخدر به منزل یکی از دوستانم رفتم هنوز چند دقیقه‌ای بیشتر از حضورم در آنجا نگذشته بود که ناگهان خود را در محاصره کارآگاهان اداره عملیات ویژه پلیس آگاهی دیدم و مقابل چشمان اشک بار دخترم دستگیر شدم تازه فهمیدم که یکی از همدستانم قصد ازدواج با همسر صیغه‌ای مرا داشته و این گونه با طرح نقشه حساب شده دوباره مرا به سوی مصرف مواد سوق داده بود تا ...

نوداد

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۶:۰۸ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۱
0
2
واقعا" باید به تو انگل گفت :بروبمیرحیف نون.
پاسخ ها
عباس
| |
۰۷:۴۶ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۲
این جمله ای که گفتی برای یک دقیقه زندگیش کافیه. باقی عمرشو چیکار کنه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار