برای نخستین بار فرانسوی ها با هتل به ایران آمدند+عکس
کد خبر: ۱۱۵۸۶
تاریخ انتشار: 2015 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۱
در پی امضای قرار داد مربوط به راه اندازی دو هتل در تهران از سوی شرکت فرانسوی " هتل های آکور" این شرکت فرانسوی که ششمین شرکت بزرگ هتل سازی در جهان است، به زودی دو هتل بزرگ در تهران افتتاح خواهد کرد.

قرار است این دو هتل کمتر از یک ماه دیگر (15 اکتبر) آغاز به فعالیت کنند.  این هتل ها در نزدیکی فرودگاه بین المللی امام خمینی تهران واقع شده اند. این دو هتل در مجموع بیش از 500 اتاق دارند.

هتل novotel تهران

افتتاح دو هتل جدید از سوی شرکت فرانسوی در تهران (+عکس)

نمای داخلی هتل در نزدیک فرودگاه امام خمینی تهران

افتتاح دو هتل جدید از سوی شرکت فرانسوی در تهران (+عکس)

همزمان با توافق هسته ای و نمایان شدن چشم انداز لغو تحریم های ایران در ماه های گذشته بسیاری از شرکت های بزرگ اروپایی با سفر به ایران امکان سرمایه گذاری در این کشور را مورد بررسی قرار داده اند.

افتتاح این هتل ها همزمان با افزایش محسوس ورود توریست های خارجی به ایران و احتمال افزایش بیش از پیش از آن انجام می شود.

سباستین بازین مدیر شرکت هتل های آکور فرانسوی روز سه شنبه و پس از امضای قرار داد همکاری با " مهدی جهانگیری  مدیر شرکت توریستی "آریا زیگورات " از ایران ، ضمن ابراز خوش بینی به آینده فعالیت این شرکت هتلداری فرانسوی در ایران گفت: ایران با جمعیت نزدیک به 80 میلیون نفر پتانسیل فوق العاده ای برای توسعه فعالیت های شرکت ما دارد."

مراسم امضای قرار داد دو شرکت آریا زیگورات و هتل های آکور

افتتاح دو هتل جدید از سوی شرکت فرانسوی در تهران (+عکس)

او ابراز امیدواری کرد با پتانسیل های موجود در ایران و سنت میهمان نوازی ایرانی این همکاری برای هر دو طرف سودمند باشد. 

مبلغ قرار داد دو شرکت آریا زیگورات و هتل های آکور اعلام نشده است اما طبق قرار داد قرار است شرکت آریا زیگورات و هتل های آکور به ظور مشترک تحت نام دو برند " IBIS" و " NOVOTEL" برای دو هتل به مدت 15 سال در صنعت توریسم ایران استفاده کرده و به توسعه و ساخت هتل های مشترک اقدام کنند.

شرکت هتل های آکور 71 هتل بزرگ در 10 کشور منطقه خاورمیانه دارد.

ایران با دارا بودن تاریخی غنی و داشتن 17 اثر در لیست میراث جهانی یونسکو یکی از مقاصد ارزان ، متنوع و چهار فصل برای جذب توریسم های خارجی محسوب می شود.

در سال گذشته میزان ورود توریست های خارجی به ایران رشد چشمگیری داشته است اما هنوز فاصله بسیار معناداری در آمار ورود توریست به ایران با دیگر کشورهای توریست پذیر وجود دارد.

غالب توریست های خارجی که به ایران می آیند توریست های مذهبی هستند که از کشورهای عراق و پاکستان وارد ایران می شوند.
نور نیوز
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار