آتش نشانان کودک دو ساله را از آتش و دود نجات دادند
کد خبر: ۱۱۴۹۲
تاریخ انتشار: 2015 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
در پی تماس شهروندان با سامانه 125 و اطلاع رسانی این حادثه، ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران ساعت14:11 روز گذشته آتش نشانان ایستگاه 93 را به خیابان گرگان، کوچه افضلی، بن بست سعیدی اعزام کرد.

 

محسن میرجانی فرمانده آتش نشانان اعزامی در این باره گفت: در محل حادثه یك ساختمان چهار طبقه دو واحدی مشاهده می شد که یکی از واحدهای طبقه دوم آن دچار آتش سوزی شده بود و دود و شعله زیادی از پنجره های آن به بیرون زبانه می کشید.

 


وی افزود: به گفته شاهدان، سه نفر از ساکنان در طبقات بالا در میان دود و آتش محبوس شده بودند که آتش نشانان به سرعت به دو گروه تقسیم شدند و گروه اول با قطع جریان برق و گاز ساختمان محل حادثه را ایمن سازی کردند و با استفاده از تجهیزات انفرادی و لوله های آبرسانی آتش سوزی را مهار و کاملاً خاموش کرده و از سرایت آن به قسمت های دیگر منزل مسکونی جلوگیری نمودند.

 


میرجانی ادامه داد: گروه دوم از آتش نشانان همزمان به طبقات بالا رفتند و پس از جستجوی دقیق توانستند یک مرد 43 ساله و دو کودک را از میان دود غلیظ خارج و به فضای امن منتقل کردند.

میرجانی خاطرنشان کرد: آتش نشانان پس از لکه گیری محل حادثه، دود ناشی از آتش سوزی را با استفاده از فن های فشار مثبت از ساختمان تخلیه کردند و پس از تحویل ساختمان به مالک آن به مأموریت خود پایان دادند.



باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار