ماه چهره خلیلی: مادر شدنم مرا از دنیای حرفه‌ای دور نکرد
کد خبر: ۱۱۴۷
تاریخ انتشار: 2015 May 27    -    ۰۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۹
خوشبختانه برعکس گذشته که ازدواج و بچه‌دار شدن باعث کاهش پیشنهادات به بازیگران می‌شد، ولی برای من این اتفاق رخ نداد.
ماه‌چهره خلیلی بازیگر سینما و تلویزیون گفت: بعد از مردم به عرصه بازیگری بیشتر در فیلم‌های تاریخی بازی کرده‌ام اما برای حضور دوباره در این عرصه اولویت و تمرکز سینما است.

وی افزود: به عنوان بازیگر همیشه دوست دارم نقش‌های متفاوت را تجربه کنم، همان طور که در آثاری چون «در چشم باد»، «کلاه پهلوی»، «مختارنامه»، «گذر از رنج‌ها» نقش‌های تفاوتی را ایفا کردم.

وی ادامه داد: خوشبختانه برعکس گذشته که ازدواج و بچه‌دار شدن باعث کاهش پیشنهادات به بازیگران می‌شد، ولی برای من این اتفاق رخ نداد.

بازیگر «گذر از رنج‌ها» تصریح کرد: تعهد کاری برای من اهمیت دارد، به عنوان مثال بعد از 2 روز از ازدواجم سر پروژه «گذر از رنج‌ها» رفتم.

خلیلی با اشاره به بازی در فیلم «هدیه» گفت: در هدیه زمانی نقش یک زن باردار را بازی کردم که خودم منتظر به دنیا آمدن نخستین فرزندم بودم و به علت نزدیکی حس درونیم این نقش را پذیرفتم.

وی افزود: امیر احمد انصاری ( کارگردان) و علی انصاریان (تهیه‌کننده) در فیلم «هدیه» شرایط خوبی را برایم مهیا کردند.

بازیگر «کلاه‌ پهلوی» در خصوص پیشنهادات خود گفت: در حال حاضر 4 فیلم‌نامه به دستم رسیده است و علاقه به ایفای نقش در یکی از آن‌ها را دارم، ولی به خاطر قطعی نشدن همکاری هنوز آن را رسانه‌ای نمی‌کنم.

وی در خصوص علاقه‌اش به بازی در فیلم‌های اکشن گفت: کار بازیگر ایفای نقش است و البته پذیرفتن آن نقش به فیلم‌نامه کار بستگی دارد و در خصوص ژانر پلیسی، دوست دارم با مسعود آب‌پرور کار کنم.

منبع: باشگاه خبرنگاران

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار