تکنیک های آرایشی و زیبایی مخصوص مو قرمزها
کد خبر: ۱۱۴۵۷
تاریخ انتشار: 2015 September 19    -    ۲۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۷
چه شما به طور طبیعی موی قرمز داشته باشید و چه موهای خود را با رنگ مو قرمز کرده باشید، این حقیقت انکار ناپذیر است که موهای قرمز داشتن طبیعتا نوع دیگری از آرایش را نیز طلب می کند که نسبت به افرادی که موهای بلوند و طلائی یا مشکی دارند متفاوت است.
تکنیک های آرایشی و زیبایی مخصوص موقرمز هاچه شما به طور طبیعی موی قرمز داشته باشید و چه موهای خود را با رنگ مو قرمز کرده باشید، این حقیقت انکار ناپذیر است که موهای قرمز داشتن طبیعتا نوع دیگری از آرایش را نیز طلب می کند که نسبت به افرادی که موهای بلوند و طلائی یا مشکی دارند متفاوت است.

وقتی شما موی قرمز دارید، دوست دارید به شکلی ارایش داشته باشید که رنگ موهایتان به قول معروف توی چشم باید. رنگ های هستند که باعث جلب توجه می شوند و همچنین رنگ هایی هستند که باعث می شوند مویتان کسل کننده و بد رنگ به نظر برسد. به این نکات ارایشی و زیبایی مخصوص خانم های موقرمز توجه کنید:

تکنیک های آرایشی و زیبایی مخصوص موقرمز ها

از مقدار کمی کرم پودر استفاده کنید

افرادی که موی قرمز دارند به خصوص کسانی که به طور طبیعی مو قرمز هستند، رنگ پوست صورتشان روشن است و همچنین اکثرا پوستی بدون لک و سفید و روشن دارند، بنابراین چنانچه شما هم این شرایط را دارید، از این ویژگی به عنوان نقطه عطف آرایش خود استفاده کنید. این بدان معنی است که لازم نیست شما مقدار زیادی از کرم های پودری یا مایع استفاده کنید. در عوض، لایه نازکی از پنکک برای جلوگیری از برق زدن و یا استفاده پودر های مینرال مفید است.

مقابله با کک و مک

ممکن است کسانی که به طور طبیعی موی قرمز دارند، قدر کک و مک صورت خود را ندانند، اما این چیزی است که کسانی موقرمز نیستند، در آرزوی آن هستند. کک و مک نوعی ویژگی منحصر به فرد و خاص است که اتمسفری از زیبایی و جذذابیت به چهره ی شما می دهد. نگران این که هر روز آنها را زیر ارایش بپوشانید نباشید. اگر به دنبال یک آرایش بی نقص تر برای مراسم و جشن های مهم و خاص خود هستید، یک کانسیلیر رقیق و سبک کار شما را به بهترین نحو راه می اندازد.

انتخاب رنگ های مناسب برای ارایش چشم

رنگ های خاصی وجود دارند که می توانید برای آرایش چشمان خود استفاده کنید که در تضاد با رنگ قرمز مویتان، حسابی توی چشم بزند اما این هم بستگی به رنگ چشم شما دارد. موقرمز های چشم آبی یا سبز با رنگ های شبیه به صورتی، هلویی، بنفش کدر و یا قهوه ای مایل به طلایی و آنهایی که چشمان عسلی یا قهوه ای دارند با رنگ های تیره مثل قهوه ای، بنفش تیره، زرد مایل به سبز تیره بهتر به نظر می آیند.

تجربه ای با رنگ های لب

اگر من به چیزی از خانم های موقرمز حسادت کنم، قطعا آن چیز این مسئله است که هر رنگی به بهترین نحو ممکن به لب های آن ها می آید و این را واقعا جدی میگم. اگر نسبت به استفاده از ارایش اعتیاد دارید و زیاد آرایش می کنید، این خودش یک مزیت است چون میتوانید از هر رژ لبی که دارید امتحان کنید، فقط این ار بدانید که آن رنگ لب حتما به شما می آید. پس تنها چیزی که باید در مورد آن تصمیم بگیرید رنگ مورد علاقه ی خودتان است.

رنگ ابرو های خود را با رنگ موی خود یکی کنید

اگر شما به طور طبیعی مو قرمز نیستید پس باید این را به خاطر داشته باشید که رنگ ابرو های خود را با رنگ مو ها یکی کنید. این کار باعث می شود موهای قرمز شما طبیعی تر به نظر بیاید. خاکستری مایل به قهوه ای و یا قهوه ای مایل به قرمز بهترین رنگ ها برای ابرو ها هستند.

آرایشی سبک و طبیعی داشته باشید

به طور کلی وقتی که موی قرمز دارید، هدف شما باید یک آرایش ساده و سبک و طبیعی باشد. استفاده بیش از حد از آن سایه ی چشم و یا آن رژ گونه، میتواند در یک لحظه شما را به افتضاح کامل مبدل کند، پس وقتی از مواد ارایشی استفاده می کنید سعی کنید هیجان زده نشوید.




نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار