بادیگارد به سکانس پایانی رسید
کد خبر: ۱۱۳۸۶
تاریخ انتشار: 2015 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۰
فیلمبرداری فیلم سینمایی «بادیگارد» ساخته ابراهیم حاتمی کیا پس از پشت سر گذاردن بیش از سه ماه فیلمبرداری به سکانس پایانی رسید.

فیلم سینمایی «بادیگارد» تازه‌ترین ساخته ابراهیم حاتمی‌کیا با موضوعی اجتماعی در شرایطی روزهای پایانی فیلمبرداری را سپری می کند که گروه سازنده از هرگونه ارایه خبر به اهالی رسانه جلوگیری کرده‌اند. این فیلم که بیشتر صحنه‌های آن خارجی فیلمبرداری شده است  از تاریخ 10 تیرماه فیلمبرداری آن آغاز شده بود و هم اینک گروه در حال فیلمبرداری سکانس پایانی فیلم در یکی از تونل های تهران هستند. بخشی از این تونل  مسدود است و فضای مناسبی است تا گروه بتوانند صحنه های مربوط به انفجار و تصادف را در آن به راحتی فیلمبرداری کنند.  بخش پایانی فیلم شامل صحنه های انفجار و تصادف است که ظرف  یک هفته  فیلمبرداری آن به پایان خواهد رسید. پیش از ضبط سکانس پایانی فیلم گروه در خیابان باکری مشغول فیلمبرداری بودند.

 فیلمبرداری فیلم سینمایی بادیگارد با ضبط سکانس های شبانه در ایام ماه مبارک رمضان آغاز و با ضبط سکانس های شبانه نیز به پایان خواهد رسید. در این فیلم حاتمی کیا مانند آثار قبلی خود از بازیگران مطرح برای نقش های کوتاه استفاده کرد و اکثر سکانس‌های آن در خیابان ها و جاده های اطراف تهران و در نظنز فیلم برداری شد. بخش هایی از فیلم  با هلی کوپتر فیلمبرداری شد.

فیلم سینمایی بادیگارد مضمونی اجتماعی دارد و همان طور که از نام آن مشخص است درباره محافظی شخصی می باشد. نقش محافظ شخصی را پرویز پرستویی بازی می کند و از یکی از شخصیت های مهم نظامی محافظت می کند اما با کمی تامل به این مهم پی می برد  که این شخصیت بیشتر به فکر منافع شخصی خود است. محافظ شخصی دچار تشکیک می شود و به همین دلیل محافظت از شخصیت مهم نظام را کنار می گذارد و از یکی از شخصیت های هسته ای محافظت می کند.

بنا به گفته مجری طرح رسانه ها اخبار و اطلاعات این فیلم را باید از طریق سایت این پروژه کسب کنند که متاسفانه بنا به دلیلی نامعلوم  خبری از روند پروژه روی سایت فیلم بادیگارد قرار داده نشد  تنها در تاریخ 30 مردادماه آخرین فهرست عوامل در این پروژه بر روی سایت گذاشته شد . در این فیلم طبق آخرین لیست ارائه شده بازیگرانی چون  پرویز پرستویی، مریلا زارعی،بابک حمیدیان ، شیلا خداداد، فرهاد قائمیان، امیر آقایی،دکتر محمود عزیزی ، محمد حاتمی، پدرام شریفی، دیبا زاهدی،  افسانه ناصری، سید احسان امانی،کامران نجف‌زاده، امین میری،حمیدرضا سلیمانی، چنگیز ناروئی،سیامک سالاری و ... با همراهی:پریوش نظریه هنرمند خردسال: کیمیا حسینی به ایفای نقش می پردازند.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار