کشف ۴ تن همبرگر فاسد در حاشیه تهران
کد خبر: ۱۱۳۸۴
تاریخ انتشار: 2015 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۰
 فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف ۴ تن و ۵۰۰ کیلو گرم سنگدان، خمیر گوشت و همبرگر غیربهداشتی در ملارد خبر داد.

سردار محسن خانچرلی با اشاره به کشف 4.5 تن سنگدان، خمیر گوشت و همبرگر غیربهداشتی در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال به دست آمدن اخبار و گزارش‌هایی در خصوص نگهداری یک محموله بزرگ گوشت و سنگدان مرغ تاریخ مصرف گذشته و فاسد و تولید مواد پروتئینی غیربهداشتی از این محموله فاسد، تحقیقات پلیس در خصوص صحت و سقم این گزارش‌هایی در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به کشف این محموله در حاشیه شهر ملارد، خاطرنشان کرد: مأموران پلیس پس از بررسی‌ گزارش‌های واصله و اطمینان از صحت و سقم این گزارش‌های، اقدام به شناسایی یک انبار کردند که این محموله فاسد در آن نگهداری می‌شد.

وی افزود: مأموران پلیس شهر ملارد پس از شناسایی محل مذکور، در عملیاتی ویژه موفق به کشف 1.5 تن سنگدان مرغ، 2 تن خمیر گوشت و یک تن همبرگر غیربهداشتی شدند.
خانچرلی با اشاره به دستگیری یک متهم در این عملیات، اظهار کرد: این فرد در اعترافاتش عنوان کرد که از دو ماه قبل محلی در حاشیه شهر ملارد را اجاره کرده و مشغول به کار شده بوده و محصولات خود را در بازار تهران به فروش می‌رسانده است که با هوشیاری پلیس دستگیر شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران گفت: محموله گوشت فاسد کشف شده، بیش از یک ماه از تاریخ انقضای آن گذشته بود و محموله مکشوفه با حضور مقامات قضایی، کارشناسان سازمان دامپزشکی، صنعت و معدن و شبکه بهداشت شهرستان ملارد معدوم شد.

تسنیم
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار