این کارها بدون آنکه بدانید، عمر و زندگی شما را هدر می دهند
کد خبر: ۱۱۳۸۰۳
تاریخ انتشار: 2018 July 01    -    ۱۰ تير ۱۳۹۷ - ۱۱:۰۱
بیشتر ما در دوران کودکی وبرای آینده مان آرزوهایی داریم، برخی از ما دوست داریم موزیسین یا خلبان و ستاره شناس معروفی شویم، اما آیا به این آروزهایمان رسیده ایم؟ بسیاری از آرزوهایی را که به آن ها نرسیده ایم به این دلیل است که...

این کارها بدون آنکه بدانید، عمر و زندگی شما را هدر می دهند

این کارها بدون آنکه بدانید، عمر و زندگی شما را هدر می دهندبه گزارش «تابناک با تو»؛ بیشتر ما در دوران کودکی وبرای آینده مان آرزوهایی داریم، برخی از ما دوست داریم موزیسین یا خلبان و ستاره شناس معروفی شویم، اما آیا به این آروزهایمان رسیده ایم؟

بسیاری از آرزوهایی را که به آن ها نرسیده ایم به این دلیل است که با انجام دادن کارهایی عمرمان به بیهودگی گذشته است بدون آنکه حتی خودمان بدانیم.

در ادامه به کارهایی که زندگی شما را هدر می دهند و از پیشرفت تان جلوگیری می کنند می پردازیم.

– صرف زمان زیاد روی کارهای بیهوده

بسیاری از ما زمان خیلی زیادی را صرف گوشی ها، تبلت، بازی های مختلف رایانه ای و … می کنیم و بدون آنکه بدانیم وقتمان را صرف چیزی می کنیم که هیچ فایده ای برای آینده و بهبود شرایط زندگی مان ندارند.

این کارها بدون آنکه بدانید، عمر و زندگی شما را هدر می دهند

– شکایت کردن و غر زدن

همه ی ما در زندگی با خوشی ها و نا خوشی ها روبرو می شویم اما شکایت دائم از شرایط بد زندگی، غر زدن سر همکاران، خانواده، دوستان و .. نه تنها باعث بهتر شدن شرایط نمی شود که شما را به عقب تر می برد.

– تلقین های منفی

حرف های هیچ کس در زندگی شما به اندازه ی تلقین های درونی تان تاثیر گذار نیست، اگر فکر کنید که نمی توانید کاری را انجام دهید، قطعا همینطور خواهد شد.پس به حرف هایی که در درونتان می گذرد توجه کنید زیرا آن ها به واقعیت تبدیل شده و آینده ی شما را می سازند.

– احساس بی انگیزگی

خیلی از مردم با این مشکل روبرو هستند که احساس می کنند که انگیزه و علاقه ای به انجام هیچ کاری ندارند، اما آیا این مساله در دنیای امروز صحت دارد؟ اگر نگاهی به کارهایی که این روزها می توانید انجام دهید بکنید، می بینید که خیلی چیزها هستند که با انجام آن ها می توانید شاد شوید.

– بی برنامگی

زمانیکه شما هیچ آینده ای برای خودتان در نظر نگیرید قطعا زندگی تان را هدر داده اید.هر آنچه شما امروز انجام دهید تاثیر مستقیمی روی آینده شما دارد اما اینکه در لحظه زندگی کرده و به طور کل آینده را فراموش کنید، از مسیر زندگی تان دور خواهید شد.

این کارها بدون آنکه بدانید، عمر و زندگی شما را هدر می دهند

– آدم های منفی

بودن در کنار بعضی از افراد موجب می شود تا آن ها انرژی شما را به طور کامل گرفته و در برابر هیچ چیز مثبتی را به شما ندهند.پس بهتر است با کسانی در ارتباط باشید که موجب پیشرفت تان شده و در کنار آن ها احساس خوبی داشته باشید.

– هزینه های بیهوده

درست است که باید برای آنچه دوست داریم خرج کنیم اما نباید از سرمایه گذاری برای آینده مان هم غافل شویم.بسیاری از خرج هایی که ما امروزه داریم به وسایل غیر ضروری زندگی مربوط می شود که حذف آن ها از زندگی مان کمک زیادی در پیشرفت مان می کند.

چاره چی

 

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار