پراشتباه‌ترین فیلم سال 2015
کد خبر: ۱۱۳۷۹
تاریخ انتشار: 2015 September 16    -    ۲۵ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۰
در پرفروش‌ترین فیلم سال 2015 یک تلفن همراه به شکل عجیبی خودش را تعمیر می‌کند و کریس پرت بدون حرکت دادن لبانش با برایس دالاس هاوارد حرف می‌زند !

دنیای پرهزینه دایناسورهای پیش از تاریخ بیش از هر فیلم دیگری در سال 2015 حاوی اشتباه بوده است. فیلم علمی تخیلی کالین ترورو حداقل حاوی 19 ایراد و اشتباه است. پس از این فیلم «نابودگر : سفرپیدایش» با 10 اشتباه قرار گرفته و رتبه سوم به صورت مشترک به «مرد مورچه‌ای» و «مکس‌دیوانه : جاده خشم» با 8 اشتباه رسیده است.

در فیلم «دنیای ژوراسیک» گستره وسیعی از اشتباهات روی می‌دهد، از تلفنی که به صورت جادویی خود به خود تعمیر می‌شود، تا صحنه‌ای که در آن کریس پرت بدون این‌که لب‌های خود را حرکت دهد با برایس دالاس هاوارد سخن می‌گوید. البته باید به تمام این‌ها توانایی خواهرزاده هاوارد را نیز یاد‌آور شد، که می‌تواند یک جیپ را که به مدت بیست سال در جنگل‌های استوایی خوابیده، از نو راه‌اندازی کند.

البته برخی از اشتباهات فیلم برجسته‌تر از باقی آن‌ها است. برای مثال یکی از ایرادهای وارد شده به فیلم این است که چگونه می‌توان کل یک جزیره را با کفش‌های پاشنه‌بلند دوید و مردم را نجات داد.

البته اگر این فیلم را با قسمت اول «پارک ژوراسیک» به کارگردانی استیون اسپیلبرگ مقایسه کنیم، بی‌شک فیلم کالین ترورو از این مقایسه سربلند خارج خواهد شد. قسمت اول «پارک ژوراسیک» حاوی 156 اشتباه بوده است. تاکنون رکورد بیشترین اشتباه‌ در یک فیلم در اختیار فیلم «اینک آخرالزمان» با 561 مورد اشتباه است.

خبرآنلاین
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار