مراقب این اشتباه ها در خرید فرش باشید!
کد خبر: ۱۱۳۳۵
تاریخ انتشار: 2015 September 17    -    ۲۶ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۲
،برای انتخاب فرش مواظب این اشتباهات باشید:
 
 1 - انتخاب فرشی که بیش از اندازه کوچک است
 
اگر فرشی که برای یک اتاق در نظر می‌گیرید بیش از اندازه کوچک باشد باعث می‌شود که فضای اتاق بسیار کوچک‌تر از آنچه که است ،به نظر برسد.
 
فرش را باید به اندازه‌ای در نظر گرفت که مبلمان و دیگر وسایل دور تا دور آن جا بگیرد و تا آنجایی بزرگ باشد که زمانی‌که روی مبل می‌نشینیم ،پاهایمان روی زمین قرار نگیرند .مخصوصا اینکه این نکته در اتاق نشیمن باید بسیار مورد توجه قرار گیرد .
 
2 - استفاده نکردن از چند تکه قالیچه کوچک در یک اتاق
 
بسیاری از افراد ترجیح می‌دهند که به جای استفاده از چند تکه فرش و قالیچه‌ی کوچک ،از یک فرش بزرگ در اتاق استفاده کنند که این یا به دلیل قیمت آن می‌باشد و یا دلایلی دیگر دارد .
 
به جای یک فرش از چند تکه قالیچه در یک اتاق استفاده کنید و با این کار نه تنها فضای اتاق را زیباتر نشان می‌دهید بلکه به راحتی می‌توانید هر کدام را جا به جا کنید و به راحتی آنها را که احیانا توسط فرزندان یا حیوانات خانگی اتان کثیف شده است را بشورید .
 
3 - خالی نگذاشتن کناره‌های دیوار
 
از اینکه لبه‌های دیوار را خالی بگذارید نترسید چرا که این کار چیدمان و فضا را زیباتر نشان می‌دهد و به این ترتیب اتاق را به اندازه‌ای که لازم است از فرش پر کنید .
 
4 - انتخاب فرش در مرحله‌ی آخر
 
اگر می‌خواهید به  تزئین اتاق خود بپردازید بهتر است که در ابتدا فرش‌ها را انتخاب کنید .فرش وسیله‌ای از هر اتاق می‌باشد که به همه چیز اتاق ربط دارد و شما را در طراحی و دکوراسیون خانه یاری می‌کند و کار را برایتان راحت‌تر خواهد کرد ( تا زمانی که فرش را نخریده باشید نمی‌توانید دیگر وسایل اتاق را خریداری کنید ).
باشگاه خرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار