زوجی که برای میکی موس جشن تولد می گیرند!
کد خبر: ۱۱۳۰۹۸
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 24    -    ۰۳ تير ۱۳۹۷ - ۰۹:۵۱
زوج انگلیسی از عاشقان دنیای دیزنی لند اسباب بازی های مختلفی را که نمادی از شخصیت های متنوع کارتون های دیزنی هستند را در آپارتمان کوچکشان که ۴۰۰ فوت مساحت دارد گردآورده اند. آنها برای خرید این عروسک ها ۳۰ هزار پوند هزینه کرده اند تا...

زوج انگلیسی و جمع آوری هزاران عروسک دیزنی

زوج انگلیسی و جمع آوری هزاران عروسک دیزنیاختصاصی «تابناک با تو»؛ یک زوج انگلیسی از عاشقان دنیای دیزنی لند اسباب بازی های مختلفی را که نمادی از شخصیت های متنوع کارتون های دیزنی هستند را در آپارتمان کوچکشان که ۴۰۰ فوت مساحت دارد گردآورده اند. آنها برای خرید این عروسک ها ۳۰ هزار پوند هزینه کرده اند تا بزرگترین کلکسیون عروسک های دیزنی در انگلستان را داشته باشند.

زوج انگلیسی و جمع آوری هزاران عروسک دیزنی

آماندا ۲۹ ساله و همسرش آدام سی ساله به روزنامه ی دیلی میل می گویند که تا به حال هفت بار به دیزنی لند پاریس رفته اند. آماندا ۱۲ تتوی دیزنی و همچنین یک کمد لباس مخصوص لباس های دیزنی دارد و هر سال برای میکی موس که حالا نود سال دارد جشن تولد می گیرد. کمبود جا در خانه و هزینه هایی که خرید عروسک روی دستشان گذاشته آنها را از ادامه کار بازنداشته است.

زوج انگلیسی و جمع آوری هزاران عروسک دیزنی

آن دو می گویند که به خاطر عروسک هایشان با انتقادهای زیادی مواجه شده اند اما این کار را دوست دارند و بر این باورند که کودکانی بزرگسال هستند و این مجموعه عروسکی برایشان خوشبختی آورده است.

آماندا از کودکی علاقه ی زیادی به عروسک های دیزنی دارد و پس از ازدواج همسرش نیز با او در این علاقه شریک شده است.

زوج انگلیسی و جمع آوری هزاران عروسک دیزنی

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۵۷ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۳
0
0
اینا چه دل خوشی دارند هی وای
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار