هموطنان برانکو اشک «مارادونا» و آرژانتینی‌ها را در آوردند
کد خبر: ۱۱۲۹۰۶
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 June 22    -    ۰۱ تير ۱۳۹۷ - ۱۳:۴۵

تیم‌های ملی فوتبال آرژانتین و کرواسی گروه D. از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه امشب در ورزشگاه نیژنی نووگراد به میدان رفتند که این دیدار در پایان سه بر صفر به سود کرواسی به پایان رسید.

* در دقایق پایانی این دیدار با توجه به نتیجه‌ای که برای آرژانتین رقم خورده بود اشک تماشاچیان سرآزیر شده بود. دوربین ورزشگاه به سمت یکی از هواداران رفت که پسر بچه کوچکی به آغوش پدرش رفت و به شدت گریه می‌کرد.

* به خاطر اشتباهی که در گل اول دروازه بان آرژانتین مرتکب شد، هواداران این تیم به شدت از این اتفاق ناراحت بودند و زمانی که توپ به سمت دروازه بان تیم ملی آرژانتین می‌رفت او را "هو" می‌کردند.

* در نیمه اول زمانی که تیم ملی آرژانتین موقعیت خوبی برای گل زدن داشت، دیگو مارادونا ستاره سابق تیم ملی آرژانتین که در اتاق شیشه‌ای (جایگاه ویژه) بازی را تماشا می‌کرد به قدری هیجان زده شده بود که می‌خواست از بالای شیشه بیرون بپرد که رفتار او باعث توجه همگان شد.

* پس از گل سومی که تیم ملی آرژانتین دریافت کرد، "دیگو مارادونا" بازیکن افسانه‌ای تیم ملی این کشور از شدت ناراحتی اشک می‌ریخت.

  • زمانی که تیم ملی آرژانتین گل سوم را از کروات‌ها دریافت کرد، سرمربی تیم ملی آرژانتین به خاطر شدت ناراحتی کت خود را از تن در آورد.

فارس

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
حمید کلباسی
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۴ - ۱۳۹۷/۰۴/۰۱
0
0
به امید پیروزی قاطع دلاوران تیم ملی ایران بر پرتقال و رونالدوی مغرور
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار