بلایی که آیفون سر این مرد آورد + عکس
کد خبر: ۱۱۲۸۳
تاریخ انتشار: 2015 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۱:۲۵
 وقتی آیفون 6 می‌خرید، چیزی که توجهتان را جلب می‌کند، صفحه بزرگ آن و دوربین بهترش است. چیزی هم که انتظارش را ندارید، حساسیت است.

به گزارش پایگاه خبری «سلامانه» به نقل از سایت «دیلی میل»، این اتفاقی بود که برای مارک واتسون 37 ساله افتاد: او یک آیفون جدید خرید. 2 هفته که گذشت، یک لکه قرمز روی پای چپش ظاهر شد و همین طور که بیش تر پخش می‌شد، درد و خارش بیش تری هم پیدا می‌کرد.


آقای واتسون ابتدا تلاش کرد با خریدن کرم از داروخانه، پوستش را درمان کند اما وقتی وضع نه تنها بهتر نشد،‌ بلکه شدت آن افزایش یافت، سراغ پزشک رفت.


آنجا بود که با شگفتی دریافت، به نیکل موجود در گوشی‌اش حساسیت دارد و وقتی آن را توی جیب شلوارش می‌گذارد،‌ نیکل به پوست پایش آسیب می زند.


این مرد انگلیسی می‌گوید: «توقع نداری که به گوشی‌ات حساسیت داشته باشی. من توی عمرم هیچ وقت به نیکل حساسیت نداشته‌ام؛ و قبلاً هم در جواهرات ارزان قیمت از آن استفاده کرده بودم. به نظرم نباید چنین اتفاقی بیفتد.»

آقای واتسون هم چنین از شرکت اپل خواسته در این باره به مشتریانش هشدار دهد: «حالا اگر قرار باشد مدت زیادی بیرون باشم، آن را با خودم نمی‌برم. سر کار هم گوشی را توی میز می‌گذارم. وقتی با شرکت اپل حرف زدم، گفتند توی بخش شرایط و ضوابط استفاده، به آن اشاره شده است؛ ولی من باورم نمی‌شود. وقتی توی سایت آن‌ها دنبال کلمه نیکل گشتم، هیچ چیزی نیامد. به نظرم باید به این مساله اشاره کنند.»

 



سلامانه
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار