پرطرفدار ترین بازیگر ایرانی اینستاگرام
کد خبر: ۱۱۲۵۸
تاریخ انتشار: 2015 September 15    -    ۲۴ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۰
صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، از دیروز ۲۲ شهریورماه توانست زودتر از دیگر سلبریتی‌های ایرانی به رقم دو میلیون فالوئر دست پیدا کند تا عنوان اولین ایرانی در جهان با اینستاگرام دو میلیونی را به خود اختصاص دهد!

صفحه اینستاگرام بهنوش بختیاری، بازیگر سینما و تلویزیون ایران، از روز گذشته ۲۲ شهریورماه توانست پیش از دیگر سلبریتی‌های ایرانی به رقم دو میلیون فالوئر دست پیدا کند تا عنوان اولین ایرانی در جهان با اینستاگرام دو میلیونی را به خود اختصاص دهد! البته شبهات زیادی درباره نحوه کسب این تعداد فالوئر در صفحه بهنوش بختیاری وجود دارد. مخصوصا وقتی صحبت از کارنامه هنری وی و مقایسه آن با سایر ستاره های سینمای ایران می‌شود.

الناز شاکردوست با ۱.۹ میلیون فالوئر دیگر بازیگر زن میلیونی سینمای ایران است که بعد از بهنوش بختیاری محبوب ترین ایرانیِ اینستاگرام است. نفر سوم هم باز یک خانم بازیگر است، مهناز افشار با ۱.۸ میلیون فالوئر رتبه سوم این لیست را به خودش اختصصاص داده و رقابت نزدیکی با الناز شاکردوست دارد.

امیر تتلو خواننده پر حاشیه زیرزمینی با ۱.۷ میلیون فالوئر محبوب ترین مرد ایرانی در اینستاگرم نام گرفته است و با کمی فاصله از او آرمین ۲AFM یکی دیگر از خوانندگان زیرزمینی ایرانی با ۱.۵ میلیون در جمع میلونی ها قرار دارد.

در رتبه‌های بعدی این لیست سحر قریشی، محمدرضا گلزار، بهنوش طباطبایی، بهرام رادان و رامبد جوان جای گرفته اند که همگی بالای یک میلیون نفر فالوئر دارند.

639647_848

الف

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار