راهنمای انتخاب عطر و ادکلن در تابستان و ماه های گرم سال
کد خبر: ۱۱۱۹۶۹
تاریخ انتشار: 2018 June 17    -    ۲۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۰
عطر‌ها و روغن‌های معطر درتمام طول مدت تمدن بشری مورد استفاده قرار می‌گرفت و در عصرامروزی نیز هنوز به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم زیبایی استفاده می‌شود. استفاده از یک عطر خوب می‌تواند خلق و خو شما را بهتر کرده و یا یادآور برخی خاطرات باشند.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن در تابستان و ماه های گرم سالعطر‌ها و روغن‌های معطر درتمام طول مدت تمدن بشری مورد استفاده قرار می‌گرفت و در عصرامروزی نیز هنوز به عنوان یکی از مهم‌ترین لوازم زیبایی استفاده می‌شود. استفاده از یک عطر خوب می‌تواند خلق و خو شما را بهتر کرده و یا یادآور برخی خاطرات باشند. ولی نباید در تمام طول سال از یک عطر خاص استفاده کنید (مهم نیست چقدر آن را دوست دارید). همانطور که لباس هایتان در تابستان و زمستان با هم متفاوت است، انتخاب عطر و ادکلن نیز باید متفاوت باشد.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن در تابستان و ماه های گرم سال

تفاوت بین عطر‌های تابستان و زمستان

تابستان زمان فعالیت‌های خارج ساختمانی مانند پیک نیک، مهمانی‌های در باغ، بازی‌های کنار دریا و امثال آن است بنابراین عطر شما نیز باید متناسب با این سبک زندگی باشد. از آنجا که عطر‌ها به شدت تحت تاثیر دمای هوا هستند بنابراین بسیار مهم است که بسته به نوع فصل، عطر خود را انتخاب کنید.

گرما موجب تبخیر سریع‌تر عطر شده و به گزارش پرشین وی با شدت بیشتری پخش می‌شوند از این رو رایحه عطر‌های های تابستان و بهار با هم متفاوت هستند.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن در تابستان و ماه های گرم سال

انتخاب عطر و ادکلن برای فصل تابستان

اگر رایحه عطری بسیار قوی باشد در تابستان می‌تواند غیرقابل تحمل شود، بنابراین در ماه‌های گرم سال باید از عطر‌های ملایم‌تر و طبیعی‌تر استفاده کرد درست برخلاف عطر‌های زمستانی که تندتر و گرم‌تر هستند.

رایحه عطر‌های این فصل باید ملایم و زنانه باشد مثل رایحه مرکبات خشک، چای سبز و یا گل‌هایی مانند یاس سفید، یاسمن و گل مریم.

عطر‌هایی که در تابستان باید اجتناب کرد

گرچه رایحه‌های ملایم برای تابستان عالی است، ولی باید از رایحه برخی گل‌ها و همچنین برخی عطر‌های بسیار شیرین نیز اجتناب کرد.

در فصل تابستان از ترکیب‌های گلی قوی، نعناع هندی، عطر‌های شیرین، وانیلی و عطر‌های تند اورینتال (این عطر‌ها با نام عطر‌های امبر نیز معروف هستند. آن‌ها رایحه‌های قوی از ماده‌هایی مانند مشک، وانیل و چوب‌های گرانبها داشته و معمولا با رایحه گل‌های وحشی و گیاهان معطر ترکیب می‌شوند) استفاده نکنید.

راهنمای انتخاب عطر و ادکلن در تابستان و ماه های گرم سال

روش ماندگارتر کردن عطر‌ها در گرمای تابستان

از آنجا که معمولا عطر‌ها در این فصل سریع‌تر تبخیر می‌شوند، شما می‌توانید با پوشاندن عطر روی بدن با محصولاتی مانند لوسیون و روغن بدن آن‌ها را ماندگارتر کنید، ولی باید مراقب باشید در این کار زیاده روی نکنید.

برای نتیجه بهتر است پوست را آماده کرده و از صابون‌ها و لوسیون‌های بدون بو استفاده کنید تا عطر شما مجبور به مقابله با رایحه دوم نشود.

روش انتخاب عطر متناسب با شخصیت تان

هنگام انتخاب یک عطر دلخواه تابستانی، باید چیزی را انتخاب کنید که با شخصیت شما متناسب باشد. برای این کار باید سوالات ساده‌ای پیش از خرید عطر از خود بپرسید تا در تصمیم گیری برای انتخاب عطر کمک کننده باشد.

برای مثال از خود بپرسید که این عطر را برای چه کسی می‌خرید؟ هرچند وقت یک بار قصد استفاده از آن ر. ا. دارید؟ (یک بار در صبح، چندین مرتبه در روز یا تنها در مناسبت‌های خاص) و یا رایحه‌های مورد علاقه شما چیست؟

آیا از نوع خانم‌هایی هستید که مدام در انواع جشن‌ها و دورهمی‌ها شرکت می‌کنید و یا خانمی خجالتی و محافظه کار هستید که فراتر از سنش عاقلانه فکر می‌کند؟ آیا از جمله افراد رمانتیکی هستید که رایحه‌های شیک و کلاسیک را می‌پسندید و یا از جمله افرادی هستید که سبک‌های بوهمیایی و رایحه‌های طبیعت را دوست دارید؟

پرشین وی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار