این معلم انگلیسی ، دبستانی ها را به داعش دعوت می کند
کد خبر: ۱۱۱۳۵
تاریخ انتشار: 2015 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۰
هویت واقعی معلم انگلیسی که دانش آموزان دبستانی کلاسش را ترغیب می کرد برای داعشی ها و دیگر گروه های تندروی تروریستی نامه بنویسند، همچنان ناشناخته مانده است.

این معلم از بچه ها می خواست نامه ها را به دو زبان انگلیسی و عربی بنویسند و شروع شان با اصطلاح «به برادران ما...» باشد. او هم اکنون عکس هایی از نامه ها و نقاشی های تقدیمی بچه های کلاسش را به داعش و القاعده در اینترنت منتشر کرده است اما از آنجا که عکسی برای پروفایلش نگذاشته شناسایی اش ممکن نیست.

او که این گروه های تروریستی را برای کودکان «قهرمان» خطاب می کرد ، در شبکه های اجتماعی با انتشار عکس هایی از نامه های دانش آموزانش نوشته است : شاگردهایم فکرهای شان را روی هم گذاشتند تا برای نامه هایی را برای مجاهدین ( اعضای داعش ) پست کنند.

این معلم سپس در پست هایش از تروریست ها خواسته بود جواب نامه های دانش آموزان منتظرش را بدهند. دیلی میل در گزارشی در این زمینه یکی از نامه های دانش آموزان را توصیف می کند و می نویسد : در این نامه یک تپه سبز نقاشی شده است و با سپس بالای آن یک پرچم سیاه داعش کشیده شده و نوشته است " من خیلی شادم که برای برادران مجاهدم در سوریه نامه می نویسم . من شما را قهرمان خودم می دانم و همیشه به شما فکر می کنم .

حرس رفیق، مدیر یک موسسه مبارزه با افراط گرایی در انگلستان می گوید : واضح است که این معلم، سعی می کرده کودکان را ذهن شویی کند.

در صفحه توئیتر این معلم نیز تصاویر مشمئز کننده ای از گردن زنی های داعش منتشر شده است که ثابت می کند او از طرفدارهای این گروهک تروریستی است.

خبرنگار جام جم آنلاین

شرح عکس ها : نمونه هایی از نامه های کودکان به داعشی هایی که معلم انگلیسی آنها را قهرمان خطاب می کرد

جام جم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار