اپل ساعت لوکس 1500 دلاری عرضه کرد
کد خبر: ۱۱۱۰۵
تاریخ انتشار: 2015 September 14    -    ۲۳ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۰
 شرکت اپل ساعت لوکس 1500 دلاری خود را با همکاری شرکت فرانسوی هرمس روانه بازار کرده است. جاناتان ایو مدیر طراحی اپل می گوید ساعت یاد شده تعریف کالای لوکس را تغییر خواهد داد.

کارشناسان معتقدند عرضه این ساعت نشانه دیگری از تغییر ذائقه اپل است که قصد دارد به جای عرضه صرف محصولات پیشرفته فناوری، برای جلب نظر افراد ثروتمند هم دست به کار شود و کالاهایی مخصوص آنها عرضه کند.

این ساعت که خبر طراحی ان دیروز منتشر شد، لوکس ترین کالایی است که تاکنون توسط اپل تولید شده است. قرار است یک مدل خاص از این ساعت با روکش طلا هم با قیمت سرسام آور 17 هزار دلار در دسترس علاقمندان قرار بگیرد.

ساعت های مذکور در پنج رنگ چرمی عرضه می شوند و در مجموع دارای سه مدل متفاوت هستند. این ساعت ها از مهر ماه در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.

شرکت اپل همچنین بند ساعت جدیدی را نیز برای نسخه‌ اسپورت ساعت هوشمند خود رونمایی کرد که به منظور مبارزه و مقابله با بیماری ایدز طراحی شده و از این‌رو این محصول در رنگ قرمز در اختیار کاربران قرار گرفته است. همچنین باید به رنگهای جدید پاستیلی بند ساعت اپل اشاره کرد که شامل رنگ های قرمز، آبی، سبز و فسفری است.

ساعت های یاد شده با یک پوشش 42 میلیمتری از 5 اکتبر در 14 کشور و از جمله آمریکا، چین، فرانسه و سوییس در دسترس علاقمندان قرار می گیرند.

فارس
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار