سوختن پنج نفر در انفجار منزل مسکونی + عکس
کد خبر: ۱۱۰۶۱
تاریخ انتشار: 2015 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۳:۴۵
به دنبال انفجار کپسول گاز در منزل مسکونی در شهرستان نیشابور در استان  خراسان رضوی و درخواست انتقال مصدومین سوختگی این حادثه برای ادامه درمان در مشهد، سه بیمار این حادثه توسط بالگرد اورژانس ١١۵ به مشهد انتقال یافتند.

شهرام طاهرزاده مسىول روابط عمومی و کارشناس مسىول حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد در تشریح این خبر گفت: ظهر امروز به دنبال انفجار کپسول گاز در منزلی مسکونی در نیشابور، اعضای یک خانواده۵ نفره دچار سوختگی وسیع شدند.

5 نفر در انفجار در منزل مسکونی سوختند/ انتقال مجروحان با بالگرد + تصاویر

وی افزود:با توجه به شدت جراحات ایجاد شده و درخواست مسئولان دانشگاه علوم پزشکی نیشابور برای انتقال مصدومین حادثه با قید فوریت به شهر مشهد ، بالگرد اورژانس ١١۵ ازمشهد به شهرستان نیشابور اعزام و نسبت به انتقال سه مصدوم این حادثه به بیمارستان امام رضا(ع) مشهد اقدام کرد.

5 نفر در انفجار در منزل مسکونی سوختند/ انتقال مجروحان با بالگرد + تصاویر

مسىول روابط عمومی و کارشناس مسىول حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت:با هماهنگی سریع با مسئولان لشگر ۷۷ ثامن الامه خراسان ، بالگرد اورژانس  در نزدیکترین مکان به بیمارستان امام رضا (ع) یعنیمیدان  صبحگاه  لشگر٧٧ خراسان فرود آمد و مجروحان به سرعت به بخش سوختگی بیمارستان امام رضا(ع) مشهد منتقل شدند.

5 نفر در انفجار در منزل مسکونی سوختند/ انتقال مجروحان با بالگرد + تصاویر

طاهرزاده در خاتمه ازهماهنگی به موقع و همکاری مناسب جناب سرهنگ دکتر افتخارزاده ریاست محترم بیمارستان ۵۵٠ ارتش و همکاران ایشان در این خصوص این عملیات امدادی تشکر نمود.



باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار