نجات ۷ نفر از آتش سوزی مرگبار در خیابان جمهوری +عکس
کد خبر: ۱۱۰۱۰۹
تاریخ انتشار: 2018 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۴۸

سید جلال ملکی با اعلام خبر آتش‌سوزی مرگبار در خیابان جمهوری درباره جزئیات این حادثه اظهار کرد: ساعت ۲۰ امشب یک مورد آتش‌سوزی در یک مغازه در خیابان جمهوری، بعد از سه راه جمهوری به سامانه ۱۲۵ اعلام شد که به سرعت آتش‌نشانان سه ایستگاه آتش‌نشانی همراه با نردبان هیدرولیکی به محل حادثه اعزام شدند.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی تهران با بیان اینکه آتش‌نشانان در کمتر از دو دقیقه در محل حادثه حاضر شدند، تصریح کرد: با حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد در طبقه همکف یک ساختمان هفت طبقه، یک باب مغازه به وسعت ۱۵۰ متر در دو طبقه با کاربری مانتوفروشی آتش گرفته و کاملاً شعله‌ور بود.

وی خاطرنشان کرد: زمانیکه آتش‌نشانان به محل حادثه رسیدند آتش از در مغازه بیرون می‌زد، دود بسیار غلیظی طبقات بالایی را فراگرفته و اطلاعات اولیه حاکی از آن بود فردی داخل مغازه محبوس است.

ملکی افزود: آتش‌نشانان علی‌رغم وجود دود و شعله فراوان عملیات را آغاز کرده و همزمان با خاموش کردن آتش موفق شدند به داخل مغازه نفوذ کرده و در حین عملیات با فردی مواجه شدند که درمغازه نقش بر زمین بود و آثار سوختگی روی بدن وی وجود داشت.

سخنگوی آتش‌نشانی تهران ادامه داد: این فرد تحویل عوامل اورژانس شد که پس معاینات لازم مشخص شد جان خود را از دست داده، همزمان گروه‌های دیگر از آتش‌نشانان به طبقات بالایی رفته، مشغول جست‌وجو شده و موفق شدند هفت نفر از افرادی را که در طبقات بالایی محبوس بودند به سلامت به خارج ساختمان هدایت کند.

ملکی متذکر شد: در نهایت آتش خاموش، از گسترش حریق به مغازه‌های همجوار جلوگیری شد و آتش‌نشانان هم‌اکنون مشغول ایمن‌سازی محل حادثه هستند.

نجات ۷ نفر از آتش سوزی مرگبار در خیابان جمهوری +تصاویر

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار