وزش باد شدید در پایتخت
کد خبر: ۱۱۰۰۵۱
تاریخ انتشار: 2018 May 24    -    ۰۳ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶

حسین شهبازی با اشاره به اینکه پیش‌بینی‌های انجام شده در شرکت کنترل کیفیت هوا حاکی از افزایش تدریجی میزان ناپایداری جوی در عصر امروز (۳ خرداد) است، اظهار کرد: در برخی ساعات این روز وزش باد شدید به بزرگی بالاتر از ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی جنوب شرقی انتظار می‌رود.

وی ادامه داد: بر اساس نتایج پیش‌بینی کیفیت هوا، طی امروز (۳ خرداد) وضعیت کیفی هوای مطلوب در بیشتر مناطق پایتخت برقرار خواهد بود.

مدیر واحد مدل‌سازی و پیش‌بینی شرکت کنترل کیفیت هوای تهران با بیان اینکه این شرایط جوی فردا (۴ خرداد) کمابیش ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: برای برخی ساعات وزش باد نسبتا شدید به بزرگی ۵ تا ۸ متر بر ثانیه از سمت نواحی شرقی- جنوب شرقی پیش‌بینی می‌شود.

شهبازی با اشاره به اینکه بر این اساس انتظار می‌رود تا روز آینده وضعیت کیفی هوای بیشتر مناطق شهر تهران در شرایط سالم قرار داشته باشد، گفت: همچنین دمای هوای پایتخت تا روز پایانی هفته افزایش جزیی خواهد یافت.

وی در پایان با بیان اینکه کیفیت هوای ۲۴ ساعت گذشته تهران منتهی به ۱۱ صبح امروز با شاخص میانگین ۴۱ در شرایط پاک قرار داشت، اظهار کرد: کیفیت هوای هم اکنون پایتخت با شاخص میانگین ۴۲ همچنان در شرایط پاک است.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار