گران ترین موتورسیکلت جهان
کد خبر: ۱۱۰۰۴۰
تاریخ انتشار: 2018 May 25    -    ۰۴ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۵
اگر فکر کردید که گرون ترین موتورسیکلت جهان یک هوندا،سوزوکی یا کاوازاکی نینجا است کاملا اشتباه کردید.گرون ترین موتورسیکلت جهان یک هارلی داویدسون اونم نه یک هارلی ساده بلکه هارلی که شرکت ساعت سازی بوچرر سوئیس ساخته است.

گران ترین موتورسیکلت جهاناگر فکر کردید که گرون ترین موتورسیکلت جهان یک هوندا،سوزوکی یا کاوازاکی نینجا است کاملا اشتباه کردید.گرون ترین موتورسیکلت جهان یک هارلی داویدسون اونم نه یک هارلی ساده بلکه هارلی که شرکت ساعت سازی بوچرر سوئیس ساخته است.

بوچرر در ساعت سازی برند موفقی است و ترکیب شدن با هارلی اون و چند برابر موفق تر از گدشته خواهد کرد.بدنه این موتور سیکلت آبی رنگ و زیبا پوشیده از روکش طلاست و در قسمتی از از موتورسیکلت مانند دسته موتور جواهرات بکار رفته است قیمت این موتور سیکلت چشم نواز حدود دو میلیون دلار است و شما با داشتن یک هارلی آبی رنگ می توانید دو ساعت مچی نفیس بوچرر نیز داشته باشید.

شاید در نگاه افرادی زیادی قیمت گزاف این موتور سیکلت بخاطر داشتن دو ساعت مچی خیلی مقرون به صرفه نباشد ولی اگر شما این محصول زیبا را خریداری کنید جزو معدود افرادی خواهید بود که گران ترین موتورسیکلت جهان را سوار خواهید شد.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار