چیدمان خانه‌ی کریستن رونالدو چگونه است؟
کد خبر: ۱۰۹۷۴۲
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 21    -    ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۲:۴۰
«کریستین رونالدو»، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه‌جا کند. رونالدو فوتبالیست مشهوری است که حتی اگر اهل فوتبال و دوستدار آن نباشید، بی‌شک نام او را شنیده‌اید. امروز تصمیم داریم شما را به دیدن تصاویری از چیدمان و نمای خانه‌ی کریستین رونالدو دعوت کنیم.

چیدمان خانه‌ی کریستن رونالدو چگونه است؟ اختصاصی تابناک باتو؛ «کریستین رونالدو»، بازیکن فوتبال اهل کشور پرتغال است که توانسته بسیاری از رکوردهای تاریخ فوتبال جهان را جابه‌جا کند. رونالدو فوتبالیست مشهوری است که حتی اگر اهل فوتبال و دوستدار آن نباشید، بی‌شک نام او را شنیده‌اید. امروز تصمیم داریم شما را به دیدن تصاویری از چیدمان و نمای خانه‌ی کریستین رونالدو دعوت کنیم. با ما همراه باشید.

تهیه و تنظیم: تابناک باتو

منبع: almrsal

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
United States
|
۰۶:۴۲ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
1
0
آقا ملت رو مسخره کردید با این عکسا آیا؟؟؟
این عکسا که برای خونه های مختلفه. یکیش چشم انداز دریا داره، یکی چشم انداز کوه و یکی چشم انداز آسمانخراش !!!
آخه این دیگه چه جور خبریه؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
خب که چی؟ خیلی مسخره اید. آخه انتشار این گزارش ها چه فایده جز حسرت دیگران و سوق دادن آنها به سوی زندگی اشرافی دارد. چه بسا کسانی هم نتوانند از راه درست به ان دست پیدا کنند و راه خلاف بروند
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۹ - ۱۳۹۷/۰۳/۰۱
0
0
این خانه در سال شاید یک روز هم استفاده نشه. مثل پزشکان ایرانی که با طرح تحول سلامت ماهی 500 میلیون تومن درآمد دارند و این پول را وارد بازار دلار و مسکن کردند و مدام در حال مال اندوزی هستند و لحظه ای با خود فکر نمیکنند که چه بلایی بر سر این کشور و هموطنانشان می آورند. کاش ذره ای از غیرت پزکان کانادایی در وجود ناچیز پزشکان ایرانی بود.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار