مرگ سگ خانگی، دختر را به تلافی واداشت +تصاویر
کد خبر: ۱۰۹۷۳
تاریخ انتشار: 2015 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۳:۲۰

مرد پرنده‌فروش زمانی که سگ بیماری را به دختر جوان فروخت، نمی‌دانست قربانی انتقام  گیری او خواهد شد. دختر جوان با کمک پسر مورد علاقه‌اش تعدادی پرنده کمیاب را دزدید و قصد فروش آنها را داشت که دستگیر شد.
 
رسیدگی به این پرونده از بهمن سال گذشته همزمان با شکایت مردی در رابطه با سرقت پرندگان گرانقیمت اش در دستور کار ماموران پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت .
 
شاکی در اظهاراتش گفت: در زمینه خرید و فروش پرندگان گرانقیمت و توله سگ فعالیت دارم. از دو ماه پیش نیز تعدادی پرنده گرانقیمت از جمله کاسکوی سخنگو، کاکادوپالم، مینای سخنگو و طوطی کاکولی استرالیایی را خریدم و در فروشگاهم نگهداری می کردم تا مشتری مناسبی برای فروش این پرندگان پیدا کنم. چند روز پیش از وقوع سرقت چند مرد به فروشگاهم آمدند و قرار شد پس از توافق بر سر قیمت با آنها تماس بگیرم و تعدادی از این پرندگان را به این افراد بفروشم.
 
وی اضافه کرد: امروز زمانی که به فروشگاهم آمدم، مشاهده کردم قفل در ورودی تخریب و 3 کاسکوی سخنگو، کاکادوپالم، مینای سخنگو و طوطی کاکولی استرالیایی که هر کدام ارزش میلیونی داشتند و درکل ارزش آنها حدود 100میلیون تومان بود و در قفس های جداگانه ای بودند، سرقت شده اند. سارق یا سارقان پیش از فرار دوربین مداربسته و یک دستگاه لپ تاپم را هم که اطلاعات شخصی و کاری ام در آن ثبت شده بود، دزدیده اند.
 
ردپای دختر و پسر در سرقت
همزمان با تشکیل پرونده قضایی و به دستور علی شاهنگیان، بازپرس شعبه 14 دادسرای عمومی و انقلاب ناحیه 2 تهران، تحقیقات پلیس برای شناسایی و دستگیری سارقان فراری و کشف پرندگان گرانقیمت آغاز شد تا این که با گذشت شش ماه از وقوع این سرقت، هفته گذشته شاکی با حضور در پلیس آگاهی اعلام کرد یک دختر و پسر برای فروش تعدادی از پرندگان سرقتی وی به فروشگاه یکی از دوستانش رفته بودند که وی متوجه موضوع شده و به پلیس 110 اطلاع داده اما سارقان دقایقی پیش از حضور ماموران با اطلاع از لو رفتن ماجرا در حالی که چند قفس پرنده در دستشان بوده، با خودرویی محل مورد نظر را ترک کرده اند. در بازبینی دوربین مداربسته مغازه پرنده فروشی دوستم، یکی از سارقان را که دختر جوانی بود، شناختم.

انتقام گرفتن بعد از مرگ سگ

شاکی اضافه کرد: این دختر در یک بنگاه املاک حوالی مغازه ام کار می کرد و چند ماه پیش از من یک قلاده سگ خرید اما پس از یک ماه آن سگ به طور مرموزی مرد. این دختر جوان که نازی نام دارد سراغم آمد و تهدیدم کرد باید سگ دیگری در برابر سگ مرده به وی بدهم در غیر این صورت از من شکایت می کند. من هم یک قلاده سگ دیگر با نژاد خارجی به وی دادم اما او همچنان مرا تهدید می کرد تا این که متوجه شدم در ماجرای دستبرد به مغازه ام برای انتقام گرفتن از من نقش داشته است.
 
در این مرحله از تحقیقات، دختر جوان تحت تعقیب پلیس قرار گرفت و دو روز پیش دستگیر شد.
 
اعتراف دختر آشنا

او با انتقال به پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران به جرم خود اعتراف کرد و گفت: من از شاکی به علت فروش یک قلاده سگ بیمار کینه به دل گرفتم و عصبانی بودم. سرقت را پسر مورد علاقه ام انجام داد و از من خواست در فروش پرندگان کمکش کنم.
 
ابتدا برای فروش پرندگان در چند سایت آگهی دادیم اما موفق به فروش آنها نشدیم. به همین دلیل برای فروش پرندگان به چند مغازه سر زدیم که همین کار باعث دستگیری من شد.

 انتقام گرفتن بعد از مرگ سگ

وی ادامه داد: پسر جوان وقتی متوجه شد من از شاکی کینه به دل گرفته ام، این سرقت را انجام داد و من از او نخواسته بودم این کار را انجام دهد.
 
با اعتراف دختر جوان و با توجه به تناقض گویی هایش در جلسه بازپرسی، برای او قرار قانونی صادر شد. تحقیقات تکمیلی از وی برای کشف پرندگان سرقتی و دستگیری همدستش ادامه دارد.

جام نیوز

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار