جنجال های زوج جوان بر سر کاشتن مو
کد خبر: ۱۰۹۴۹
تاریخ انتشار: 2015 September 13    -    ۲۲ شهريور ۱۳۹۴ - ۰۹:۲۰
زوج جوان که بر سر کاشتن مو با هم درگیر شده بودند، راهی دادگاه خانواده شدند و درخواست طلاق دادند.

چندی پیش زوج جوان با مراجعه به دادگاه خانواده درخواست طلاق دادند. مرد جوان در خصوص علت آن به قاضی گفت: آقای قاضی همسرم خیلی خودخواه است. او همه چیز را فقط برای خودش می خواهد و تصور می کند که تنها خودش حق دارد هرکاری خواست انجام دهد. اما وقتی به من که می رسد شروع به لجبازی می کند و می خواهد خودش تصمیم گیری کند. 

وی ادامه داد: آقای قاضی همسرم چند وقت پیش بینی اش را عمل کرد. حتی چشمانش را نیز عمل کرد تا دیگر عینک نزند. او همیشه هرکاری دلش خواسته انجام داده و حتی هرچیزی که خودش دوست داشته خریده است. ولی من حق ندارم حتی لباس های تن خودم را خودم بخرم. او می گوید باید طبق نظر او خرید کنم و بدون تاییدش هیچ کاری نکنم. حالا هم که دوست دارم بروم و مو بکارم همسرم به شدت مخالفت می کند و می گوید حق ندارم اینکار را انجام دهم. من همیشه عاشق این بودم که روزی مو بکارم و حالا هم می خواهم این آرزویم برآورده شود. ولی الان چند ماه است که سر این موضوع با هم دعوا داریم و همسرم اصلا کوتاه نمی آید. برای همین تصمیم گرفتیم از هم جدا شویم. این زن خیلی خودخواه است و نمی شود در کنار او خوشبخت شد. 

زن جوان نیز به قاضی گفت: آقای قاضی من فقط خیر و صلاح شوهرم را می خواهم و دوست ندارم کلی پول عمل و جراحی بدهد و آخرش هم هیچ اتفاق خاصی نیفتد. اما شوهرم لج کرده و به خاطر موضوع به این سادگی زندگی را برای هردویمان جهنم کرده است. برای همین من هم درخواست جدایی دارم. 

بعد از صحبت های این زن و شوهر قاضی دلیل آنها برای جدایی را کافی ندانست و هردویشان را برای حل شدن مشکلشان به مشاوره خانواده فرستاد.‎

منبع: باشگاه خبرنگاران
برچسب ها: طلاق ، کاشت مو
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار