متلاشی شدن باند موادمخدری «واتس‌آپ» در غرب تهران
کد خبر: ۱۰۹۰۵۲
تاریخ انتشار: 2018 May 14    -    ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۲

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ از دستگیری اعضای باندی خبر داد که در شبکه اجتماعی واتس‌آپ اقدام به توزیع موادمخدر و قرار ملاقات با خریداران خود می‌کردند.

سرهنگ محمد بخشنده با اشاره به برنامه جدی پلیس مبارزه با مواد مخدر برای برخورد با هرگونه قاچاق و خرید و فروش مواد در بستر فضای مجازی اظهار کرد: به دنبال دستور سال گذشته سردار رحیمی مبنی بر رصد ویژه فضای مجازی در حوزه مبارزه با مواد مخدر، این فضا تحت اشراف پلیس مبارزه با مواد مخدر پایتخت قرار گرفت و هرگونه فعالیت قاچاقچیان و توزیع کنندگان در این بستر مورد رصد قرار می‌گیرد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ افزود: همچنین با توجه به اهمیت ویژه این بخش، دایره «فتا» در پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ نیز تشکیل شد و تعدادی از مجرمانی که در این فضا اقدام به آموزش، توزیع و قاچاق مواد مخدر می‌کردند دستگیر شدند.

وی با اعلام خبر انهدام یک باند توزیع مواد مخدر که در شبکه اجتماعی «واتس‌آپ» فعالیت داشتند گفت: به دنبال گزارش‌های به دست آمده و رصد‌های انجام گرفته، همکاران ما موفق شدند یک باند توزیع مواد مخدر را که در شبکه اجتماعی «واتس‌آپ» فعالیت داشتند را شناسایی کنند.

بخشنده ادامه داد: ماموران پلیس پس از شناسایی این باند و اشراف کامل بر فعالیت تمام اعضای آن، موفق شدند در یک قرار صوری در پارک چیتگر در غرب تهران، دو نفر از اعضای این باند را به همراه ۲۵ کیلوگرم حشیش دستگیر کنند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ خاطرنشان کرد: اعضای دستگیر شده این باند به همراه تعدادی از همدستانشان در شهرستان‌های دیگر که همگی دارای سوابق قبلی در توزیع و فروش مواد مخدر بودند، با سوءاستفاده از این فضا مبادرت به توزیع مواد مخدر کرده و در این پیام‌رسان، قرار‌های ملاقات خود را تنظیم می‌کردند.

به گفته وی اعضای دستگیر شده این باند به همراه موادمخدر کشف شده از آن‌ها در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

تسنیم

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار