ساعت پخش سریال‌های رمضانی مشخص شد
کد خبر: ۱۰۸۹۵۲
تاریخ انتشار: 2018 May 13    -    ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۲:۰۰

تلویزیون ماه رمضان امسال سه سریال را از شبکه‌های یک، دو و سه سیما به روی آنتن خواهد برد. شبکه چهار نیز ۳۰ سریال شاخص رمضانی را در قالب فیلم پخش خواهد کرد.

سریال‌های «سر دلبران» به کارگردانی محمدحسین لطیفی از شبکه یک، «پدر» به کارگردانی بهرنگ توفیقی از شبکه دو و «رهایم نکن» به کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از شبکه سه پخش خواهند شد.

پخش اولین سریال هر شب از شبکه سه سیما خواهد بود و پس از آن به ترتیب سریال‌های شبکه‌های دو و یک روی آنتن می‌روند.

«سرّ دلبران» در شبکه یک سیما

سریال «سرّ دلبران» به کارگردانی محمد حسین لطیفی و تهیه‌کنندگی محمدرضا شفیعی از پنجشنبه (۲۷ اردیبهشت) ساعت ۲۲:۱۵ از شبکه یک سیما به روی آنتن خواهد رفت.

برزو ارجمند، محمد کاسبی، فرهاد قائمیان، اسماعیل محرابی، متین سادات ستوده، جعفر دهقان، بهار ارجمند، حسام حسنی، کامران تفتی، نگار عابدی، فرخ نعمتی، جهانبخش سلطانی، شهین تسلیمی، شهرام عبدلی، رابعه مدنی، رضا توکلی، محمد الهی، مختار سائقی، افسانه کمالی، فاطمه شکری، نصرت میر عظیمی بازیگران این مجموعه تلویزیونی هستند.

داستان این سریال درباره یک روحانی (برزو ارجمند) است که وارد محله‌ای در یزد می‌شود و در آنجا درگیر ماجراهای پیچیده‌ای می‌شود.

محمدحسین لطیفی کارگردان سریال «سر دلبران» پیش از این نیز کارگردانی سریال‌های «دودکش»، «صاحبدلان»، «نردبام آسمان» و «پادری» را برای ماه مبارک رمضان عهده‌دار بوده است.

«پدر» در شبکه دو سیما

سریال «پدر» به تهیه‌کنندگی حامد عنقا و کارگردانی بهرنگ توفیقی در شب‌های رمضان هر شب ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه دو سیما به روی آنتن می‌رود و تکرار آن ۹ صبح، ۱۶:۱۵ و ۳۰ دقیقه بامداد خواهد بود.

بیژن امکانیان، مهدی سلطانی، لعیا زنگنه، سینا مهراد، مسعود فروتن، نیما رییسی، مجید مشیری، اکبر رحمتی، مژگان ترانه، الهام طهموری، ساناز طاری، شهاب مهربان، مهتاب شیروانی، پوریا سلطانزاده، سید حسام میثاق و ریحانه پارسا در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

«پدر» داستان حامد، پسر جوانی است که در یک ماجرا درگیر داستانی عشقی می‌شود. او به خاطر اعتقاداتش و پدری که برایش الگویی تمام عیار است، ناچار سر یک دو راهی قرار می‌گیرد که باید دست به انتخابی سرنوشت‌ساز بزند.

بهرنگ توفیقی سریال‌های «پشت بام تهران»، «انقلاب زیبا»، «عقیق»، «زیرپای مادر»، «آمین» و... را کارگردانی کرده است.

«رهایم نکن» در شبکه سه سیما

سریال «رهایم نکن» در ۲۸ قسمت به تهیه‌کنندگی علی پورکیانی و کارگردانی محمد مهدی عسگرپور از چهارشنبه (۲۶ اردیبهشت ماه) ساعت ۲۰:۴۰ از شبکه سه سیما پخش خواهد شد.

امین تارخ، فریبا متخصص، محمدرضا هدایتی، مریم بوبانی، مارال فرجاد، نیما شعبان نژاد، دنیا مدنی، بابک بهشاد، علی استادی، معصومه قاسمی‌پور، شیرین آقاکاشی، رحمان باقریان، کاظم هژیر آزاد، حسین ملکی و ... در این سریال به ایفای نقش می‌پردازند.

داستان رهایم نکن درباره رسول تولایی به عنوان بزرگتر، محبوب و مورد اعتماد چند خانواده است. این اعتماد به واسطه بازخوانی گذشته خدشه دار می‌شود.

محمد مهدی عسگرپور کارگردان «رهایم نکن» پیش از این سریال «جراحت» را برای پخش در ماه مبارک رمضان کارگردانی کرده است و سریال‌های دیگری مانند «نفس گرم»، «گل‌های گرمسیری» و... را در کارنامه خود دارد.
دستت را به من بده

«۳۰سریال» در شبکه چهار سیما

«۳۰ سریال» نیز با نمایش و تحلیل ۳۰ سریال شاخص رمضانی ویژه برنامه دیگری از شبکه چهار سیماست که گروه ادب و هنر آن را برای پخش در ساعات عصرگاهی ماه رمضان تدارک دیده است. این برنامه در ۳۰ قسمت در مدت زمان ۹۰ دقیقه به تهیه‌کنندگی حسین مروی تولید می‌شود و قرار است ۳۰ سریال شاخص رمضانی که از سال ۱۳۸۰ تاکنون پخش شده، بررسی شود.

«زیرزمین» در آی فیلم

مجموعه تلویزیونی «زیرزمین» که ماه رمضان سال ۱۳۸۵ از شبکه سه سیما پخش شد، در باکس ساعت ۱۶ آی‌فیلم فارسی قرار گرفت.

«زیرزمین» به نویسندگی علیرضا بذرافشان، درباره سه دوست است که با سند جعلی یک زمین را به یک فرد سرمایه‌دار می‌فروشند و از او کلاهبرداری می‌کنند اما یکی از آنها پول‌ها را می‌گیرد و قصد دارد تا سهم دو نفر دیگر را هم برای خود بردارد.

فتحعلی اویسی، بهاره رهنما، ابوالفضل پورعرب، مهتاج نجومی، سروش صحت، مریم کاویانی، مهران رجبی، رضا توکلی، صدرالدین حجازی، عمار تفتی و فرناز رهنما در این سریال ایفای نقش کرده‌اند.

سریال «زیرزمین» در ماه رمضان هر روز ساعت ۱۶ روی آنتن می‌رود و بازپخش آن در ساعت‌های ۲۴ و ۸ صبح روز بعد خواهد بود.

ایسنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار