فروش دوران عاشقی از دو میلیارد تومان گذشت
کد خبر: ۱۰۸۶۳
تاریخ انتشار: 2015 September 12    -    ۲۱ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۰
آخرین آمار گیشه‌ی فیلم‌های در حال اکران به روایت پخش‌کنندگان اعلام شد.

سعید خانی مدیر پخش فیلم «قندون جهیزیه» اولین ساخته‌ی بلند علی ملاقلی‌پور گفت: علی‌رغم اینکه فروش این فیلم رو به رشد است و باید سالن‌های نمایش آن را بیشتر کنند،تعداد سالن‌هایش باز هم کمتر شد.

او در عین حال فروش این فیلم را که در آن نگار جواهریان و صابر ابر به ایفای نقش می‌پردازند را با توجه به شرایط پیش آمده رضایت بخش توصیف کرد و افزود: «قندون جهیزیه» پس از چهار هفته نمایش در تهران با 18 سالن، 660 میلیون تومان و در دیگر شهرها بعد از 25 روز با 15 سالن، 190 میلیون تومان فروخته است.

همچنین بنا برگفته‌ی امیر قطبی، مدیر پخش «فیلمیران» فیلم «دوران عاشقی» به کارگردانی علیرضا رئیسیان تا پایان شب گذشته، 19 شهریورماه، پس از 42 روز، به فروش دو میلیارد و صد و سی میلیون تومانی در مجموع فروش تهران و شهرستان‌ها رسید.

به گفته‌ی او این فیلم که در آن شهاب حسینی و لیلا حاتمی به ایفای نقش می‌پردازند در تهران با 18 سالن نمایش، یک میلیارد و 380میلیون تومان و در دیگر شهرها با حدود 27سالن سینما، 750 میلیون تومان فروخته است.

داریوش بابائیان، مدیرشرکت پخش «شکوفا فیلم»، مجموع فروش فیلم «مردن به وقت شهریور»ساخته‌ی هاتف علیمردانی را یک میلیارد و 310 میلیون تومان اعلام کرد.

این فیلم که حمید فرخ‌نژاد و هانیه توسلی از بازیگرانش هستند، پس از 42 روز، در تهران با 16 سالن، 840 میلیون تومان و در دیگر شهرها با مجموع 51 سالن ، 470 میلیون تومان فروش کرده است.

ایسنا
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار