کاترین زتا جونز ملکه فیس بوک می شود!
کد خبر: ۱۰۸۵۷۰
تعداد نظرات: ۳ نظر
تاریخ انتشار: 2018 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۴۶
این شرکت با کاترین زتاجونز برای همکاری با پروژه وارد مذاکره شده است. طرح داستان پیرامون ملکه ی زیبایی آمریکا شکل می گیرد. این بازیگر ۴۸ ساله همکاری با سریال فیسبوک را اقدام مهمی در زندگی حرفه ای خود دانسته و دراین باره می گوید: "من برای پروژه ی پیش رو بسیار هیجان زده هستم... گمان می کنم که آن را دوست خواهید داشت."

کاترین زتاجونز در سریالی که فیسبوک می سازد هنرنمایی خواهد کرد!

کاترین زتاجونز در سریالی که فیسبوک می سازد هنرنمایی خواهد کرد!اختصاصی «تابناک با تو»؛ فیس بوک این غول آبی و معروفترین شبکه ی اجتماعی جهان گام های محکمی را در زمینه ی تولیدات هنری برداشته است. شرکت جهانی فیسبوک اعلام کرده که قرار است اولین سریال خود را تولید کند. اسم این سریال (کوئین امریکا) است و در ده قسمت نیم ساعتی تولید خواهد شد.

کاترین زتاجونز در سریالی که فیسبوک می سازد هنرنمایی خواهد کرد!

این شرکت با کاترین زتاجونز برای همکاری با پروژه وارد مذاکره و امضای قرار داد شده است.  طرح داستان پیرامون ملکه ی زیبایی آمریکا شکل می گیرد.  این بازیگر ۴۸ ساله همکاری با سریال فیسبوک را اقدام مهمی در زندگی حرفه ای خود دانسته و دراین باره می گوید: "من برای پروژه ی پیش رو بسیار هیجان زده هستم... گمان می کنم که آن را دوست خواهید داشت." این سریال برای سرویس فیسبوک واچ تولید می شود. نویسندگی, تهیه کنندگی و ساخت ملکه ی آمریکا را مکان اوپنهایمر بر عهده دارد.

کاترین زتاجونز در سریالی که فیسبوک می سازد هنرنمایی خواهد کرد!

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۱۸ - ۱۳۹۷/۰۲/۱۹
0
1
چقدر عوض شده و لاغر
پاسخ ها
ناشناس
| |
۱۶:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۰
48 سالشه. خودت 48 ساله شدی ببین چجوری میشی
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۰:۵۲ - ۱۳۹۷/۰۲/۲۴
0
1
حیف چقدر زود اینقدر شکسته شده
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار