چه نیازی به بیمه عمر داریم؟
کد خبر: ۱۰۸۵۶۷
تاریخ انتشار: 2018 May 09    -    ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۷:۰۶
بیمه عمر دارای انواع بسیاری است. بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه عمر و پس‌انداز و... انواع مختلفی از این بیمه محسوب می‌شوند. کامل‌ترین و جامع‌ترین طرح این بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است.

احتمالاً تاکنون بارها با تبلیغات بیمه ی عمر در سطح شهر و فضای مجازی مواجه شده‌ایم. بازنشستگی در 30 سالگی، پوشش در برابر بیماری‌های سخت و خاص و موارد دیگر که احتمالاً با آن‌ها برخورد داشته‌ایم. بنابراین بد نیست ببینیم بیمه عمر چیست و انواع آن شامل چه بیمه‌ها و مواردی می‌شود.

خرید آنلاین بیمه عمر از بیمیتو

مزایا و خدمات بیمه عمر

بیمه عمر دارای انواع بسیاری است. بیمه تمام عمر، بیمه عمر زمانی، بیمه عمر و پس‌انداز و... انواع مختلفی از این بیمه محسوب می‌شوند. کامل‌ترین و جامع‌ترین طرح این بیمه، بیمه عمر و سرمایه‌گذاری است. این بیمه ممکن است اسامی مختلفی داشته باشد و در شرکت‌های مختلف بیمه با نام‌های مختلفی خطاب شوند. بیمه عمر و سرمایه‌گذاری، بیمه عمر و پس‌انداز، بیمه عمر و زندگی ، بیمه عمر آتیه زنان خانه‌دار و موارد مختلف دیگری همه دارای ماهیتی مشابه یکدیگر هستند و در مواردی جزئی باهم تفاوت دارند.

بیمه عمر قراردادی بلندمدت است که در این مدت بیمه‌گزار باید حق بیمه بپردازد و در قبال آن از پوشش‌ها و سود این بیمه بهره‌مند می‌شود. بیمه‌گزار می‌تواند در طول مدت قرارداد خود از پوشش‌هایی مثل فوت بر اثر حادثه، امراض خاص، نقص عضو و ازکارافتادگی ناشی از حادثه و... در صورت نیاز استفاده کند. همچنین در طول مدت قرارداد خود از سود تضمینی و سود حاصل از مشارکت این بیمه نیز بهره‌مند خواهد شد. در پایان قرارداد اندوخته بیمه‌گزار که شامل حق بیمه‌های پرداختی و سود آن‌ها است به او تعلق می‌گیرد. در صورتی هم که بیمه‌گزار قبل از اتمام قرارداد فوت کند، مبلغی تحت عنوان سرمایه فوت به وراث او تعلق می‌گیرد. یعنی حتی در صورت فوت بیمه‌گزار خانواده او دچار مشکلات مالی نخواهند شد و از مزایای این بیمه استفاده می‌کنند.

خرید اینترنتی بیمه عمر از بیمیتو

برای اینکه نسبت به جزئیات این بیمه اطلاعات بیشتری داشته باشید می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید. با استفاده از بیمیتو می‌توان نسبت به جزئیات پوشش‌ها، نرخ سود این بیمه و تمام مواردی که نیاز است مطلع شد. همچنین می‌توان استعلام بیمه عمر ایران ، البرز، پاسارگاد و... را از طریق بیمیتو دریافت کرد و در صورت تمایل نسبت به خرید آنلاین بیمه موردنظر نیز اقدام کرد. اگر نگران آینده خود و خانواده خود هستید بیمه عمر شاید بتواند گزینه خوبی برای رفع نگرانی‌هایتان باشد. همین الآن می‌توانید به سامانه بیمیتو مراجعه کنید و نسبت به جزئیات و شرایط بیمه عمر شرکت‌های مختلف مطلع گردید.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار