پژمان جمشیدی هم از رقیب سروش صحت ترسید
کد خبر: ۱۰۷۵۳
تاریخ انتشار: 2015 September 11    -    ۲۰ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۷:۴۵

سروش صحت بازیگر و کارگردان برای اجرای استندآپ کمدی‌اش به سراغ اتفاقاتی رفت که یک روز پیش از حضور در خندوانه برایش اتفاق افتاده بود.

او گفت که برای گرفتن ایده به سراغ علی مسعودی رفته و بعد برای گرفتن رای دست به دامن پژمان جمشیدی شده است.

او با اشاره به همگروه شدنش با امین حیایی روایت‌هایی از واکنش خانواده و دوستانش را هم برای مردم تعریف کرد. روایت‌هایی که همه حکایت از ابراز ناراحتی اطرافیانش به خاطر همگروه شدن صحت با امین حیایی داشت.

واکنش کاربران صفحات اجتماعی به حضور در این مسابقه نیز بخش دیگری بود که صحت به آن اشاره کرد. او گفت: «برایم این کامنت‌ها را گذاشته بودند: چرا این قدر پیر شدی؟، فقط امیرمهدی ژوله، آقای صحت ساختمان پزشکان ۲ را نمی‌سازی و …»

آخرین کامنتی که صحت خواند نیز از این قرار بود: «سروش عزیزم مطمئنم که تو همه رقبایت را کنار می‌زنی و اول می‌شوی.» صحت گفت با خواندن این کامنت بسیار خوشحال شده است اما در آخر کامنت نوشته شده بود: «قربانت عمه پروانه.»

گفت‌وگوی صحت با پژمان جمشیدی نیز یکی از بخش‌های جالب اجرای او بود. او گفت‌وگوی خود با جمشیدی را ضبط کرده بود و آن را مثل گفت‌وگو با علی مسعودی پخش کرد.

در بخشی از این مکالمه جمشیدی وقتی فهمید که رقیب او در این مسابقه امین حیایی است برای حمایت از صحت دچار تردید شد به همین خاطر صحت به او گفت: «به هرحال یادت باشد که تو با سریال «پژمان» مشهور شدی و این من بودم که از تو دعوت کردم تا در این سریال بازی کنی.»

جمشیدی هم گفت من قبلا هم بازیکن بودم و آن فیلمنامه پیمان قاسم‌خانی را به هر کس می‌دادی کار خوبی از آب در می‌آمد. صحت پرسید یعنی کارگردانی من مهم نیست؟ و جمشیدی پاسخ داد خب «شمعدونی»‌که موفق نشد. صحت نیز در جواب گفت سریال «شمعدونی»‌را همه دوست داشتند و جمشیدی جواب داد: کی؟… خب شاید من اشتباه کنم… شما «پژمان۲» را می‌سازید که صحت گفت معلوم نیست و او هم جواب داد:پس من وارد این بازی نشوم بهتر است.

خبرآنلاین

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار