شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...
کد خبر: ۱۰۶۶۳۸
تعداد نظرات: ۴ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 20    -    ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۴
بازیگر Monster در ادامه می افزاید: می خواهم آنها بدانند کی هستند, می خواهم به آنچه هستند افتخار کنند. آنها باید بدانند که به کجا تعلق دارند و باید به این موضوع افتخار کنند...

شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...اختصاصی «تابناک با تو»؛  « شاید مجبور بشویم که از آمریکا برویم...» این جمله ی خانم شارلیز ترون بازیگر هالیوودی است. اما چرا آنها مجبور به ترک آمریکا هستند؟

شارلیز ترون می گوید: نژادپرستی در آمریکا زنده است. او می خواهد با مهاجرت از آمریکا فرزندخوانده های سیاه پوست خود را حمایت کند. به نظر می رسد او از تنش های نژادی درباره ی فرزندان خود واهمه دارد. این بازیگر سرشناس هالیوودی گفت احتمالا آمریکا را ترک می کند.

شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...

البته شایان ذکر است که این بازیگر هالیوودی در دوران آپارتاید در آفریقا به دنیا آمده و سپس به آمریکا مهاجرت کرده است. این بازیگر ۴۲ ساله می گوید: با بچه هایم به بعضی مناطق آمریکا سفر نمی کنم. در آمریکا مکان هایی وجود دارد که اگر قرار باشد آنجا کار کنم، نمی‌توانم. مجبوریم که از آمریکا برويم جایی که فرزندانم احساس امنیت داشته باشند.

شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...

بازیگر Monster در ادامه مصاحبه با مجله "ادله" می افزاید:
می خواهم آنها بدانند کی هستند, می خواهم به آنچه هستند افتخار کنند. آنها باید بدانند که به کجا تعلق دارند و باید به این موضوع افتخار کنند.

ترون, جکسون شش ساله را در سال ۲۰۱۲ و آگوستین دو ساله را در سال ۲۰۱۵ به فرزند خواندگی پذیرفت.

ترون کار خود را از اواخر دهه ی ۹۰ و با بازی در فیلم‌هایی چون دو روز در دره، جو یانگ نیرومند، وکیل مدافع شیطان و قوانین خانه سایدر آغاز کرد. او برای بازی در نقش قاتل سریالی زن در هیولا توانست علاوه بر کسب نقدهای مثبت منتقدین، جایزه اسکار بهترین بازیگر نقش اول زن را ببرد. وی همچنین برای بازی در فیلم سرزمین شمالی نامزد جایزه اسکار شد.

شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...

شارلیز ترون: مجبورم از آمریکا بروم...

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۱۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
12
رحمت بر اون شیر مادرت که واقعا حلال بوده. ایشان با این همه ابهت و ثروت رفته اند یک کودک فقیر و رنگین پوست را به فرزندی قبول کرده اند. در ایران هم وضعیت بهتر از آمریکا نیست. اینجا هم شاید نزاد پرستی بیشتر از آمریکا و اکثر کشورهای دنیا باشه. البته نزاد پرستی در ایران بیشتر به شکل پول پرستی و ظاهر پرستی هست یعنی هر چقدر پول بیشتری و ظاهر زیباتری داشته باشید احترام بیشتری دارید.
ما هم باید نگرشمان را نسبت به زندگی تغییر بدیم و به جای زاد و ولد و اضافه کردن مشکلات کشور و به دنیا آورد یک انسان بیگناه به این دنیا آن هم در این کشور ورشکسته برویم به سمت روش های جایگزین مثل تقبل حمایت مالی از ایتام در مراکز نگه داری از آنها و یا فرزند خاندگی. اما اگر تمکن مالی دارید بهترین کار که همین امروز هم دیر هست کاشتن درختان مثمر و مراقبت از آنهاست. اگر باغچه دارید در خانه که چه بهتر اگر ندارید میتوانید در گلدان های بزرگ که از جنس پلاستیک هستند و بسیار هم سبک هستند این کار را انجام دهید.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
4
ازش دعوت کنید یه سر بیاد ایران...
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۰۵ - ۱۳۹۷/۰۱/۳۱
0
4
قابل تقدیر هستند اگر بهشتی وجود خواهد داشت این افراد مطمئنان وارد آن خواهند شد
محمد
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۸:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۲/۰۵
2
2
ماشاء الله خانم چه قدر هم خوشگله
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار