مدل های زیبا و شیک کفش قایقی مردانه
کد خبر: ۱۰۶۰۱
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2015 September 10    -    ۱۹ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۰:۰۲
اگر می‌خواهید یک کفش قایقی شیک و زیبا را در کمد خود داشته باشید بهتر است به مدل‌هایی که در اینجا معرفی می‌کنیم و از بهترین‌های سال ۲۰۱۵ هستند، توجه کنید.
اگر می‌خواهید یک کفش قایقی شیک و زیبا را در کمد خود داشته باشید بهتر است به مدل‌هایی که در اینجا معرفی می‌کنیم و از بهترین‌های سال ۲۰۱۵ هستند، توجه کنید.

کفش‌های قایقی که شرکت ASOS عرضه می‌کند ازنظر زیبایی همه‌چیزتمام است. جنس این کفش‌ها چرم جیر است. شاید بتوان گفت خیلی برای روزهای بارانی مناسب نباشند ولی برای روزهای آفتابی گزینهٔ بسیار خوبی هستند.


 

آخرین‌مدل مارک Quoddy از دو رنگ قرمز و آبی تشکیل‌ شده که با دوخت کلاسیک سفید طراحی خاصی به آن بخشیده است. با توجه به جنس چرمی و دوخت آن می‌توان گفت ازلحاظ راحتی هم کفش فوق‌العاده‌ای است.


شرکت Sperry همیشه به خلاقیت‌های خود در محصولاتش معروف است. کفش قایقی امسال آن مدلی طرح دار است که طرح آن همانند یک تابلوی نقاشی است و بسیار مناسب فصل تابستان است.



این مدل کفش یک کفش شیک و کلاسیک تمام‌عیار است. رنگ آبی کم‌رنگ آن و رنگ سفید اضافه‌شده به آن زیبایی خاصی به آن بخشیده است. این کفش‌ها با شلوارهای اسلیم فوق‌العاده خواهند شد.



Charles Tyrwhitt همیشه طرح‌های خلاقی را داشته و امسال کفش‌های قایقی او بر سر زبان‌ها افتاده است. بوت‌های استمفورد با رنگ قهوه‌ای شیک و طراحی مدرن بسیار شیک و جذاب است.


کفش‌های قایقی لاگوست با رنگ متفاوت آن حس جنب‌وجوش را به فرد منتقل می‌کند. رنگ‌های سبز و کرم و نوع کفی آن مدلی اسپرت به آن بخشیده است. این کفش با تی‌شرت‌های پولو و شلوار اسلیم بسیار هماهنگی دارد.


کفش‌های سباگو انتخابی مناسبی برای فصل تابستان است. چرم یکسره در قسمت بالایی کفش، پاشنه و کفی راحت و توجه به جزئیات ازجمله ویژگی‌ها و نکته‌های مثبت این کفش است.


یک کفش قایقی چرم قهوه‌ای همیشه موردی است که وجود آن در کمد آقایان واجب است و این مدل از Dune می‌تواند بسیار مناسب باشد. طراحی پاشنه و کفی جوری است که کفش را به سمت اسپرت بودن می‌برد ولی مدل رویه و دوخت آن مدل رسمی‌تری به آن بخشیده است.



طراحی این کفش منحصربه‌فرد با رویهٔ جین، بندهای چرمی و کفهٔ پلاستیکی، آن را بسیار جذاب کرده است. با تمام این اوصاف کیفیت آن بسیار بالاست و کفی آن ضد خستگی است. جزئیات دوخت آن دوست دوز است و راحتی و دوام آن تضمین‌شده است.


اگر به دنبال یک کفش با طراحی کلاسیک و اصل هستید حتماً به سراغ Loake بروید. این کفش‌ها ضد آب هستند و برای روزهای بارانی تابستان گزینهٔ مناسبی محسوب می‌شوند.

مدآنلاین

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
آرش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۱:۴۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۰
0
1
با پول یارانه میشه خریدشون
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار