چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!
کد خبر: ۱۰۵۵۹۷
تاریخ انتشار: 2018 April 14    -    ۲۵ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
بازیگران سینما طرفداران میلیونی در سراسر جهان دارند و هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود. اما لحظاتی هم بوده که آنها عصبانی شده اند و به یکباره به طرفداران خود حمله ور شده اند! این بار در تصمیم گرفته ایم تا « پنج بازیگری که به طرفدارانشان حمله کردند! » را معرفی نمائیم.

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!بازیگران سینما طرفداران میلیونی در سراسر جهان دارند و هر روز بر تعداد آنها نیز افزوده می شود. اما لحظاتی هم بوده که آنها عصبانی شده اند و به یکباره به طرفداران خود حمله ور شده اند! این بار در پنج برتر تصمیم گرفته ایم تا « پنج بازیگری که به طرفدارانشان حمله کردند! » را معرفی نمائیم. لازم به ذکر است که منظور از حملات در این مقاله، بازه گسترده ای از کلمات خشن و حمله فیزیکی را شامل می شود.

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!

5-ریانا (Rihanna) : شاید در لیست پنج گزینه ای ما، ریانا بیشتر به عنوان یک خواننده مطرح باشد اما از این جهت که او حالا دیگر بازیگر سینما هم شده، تصمیم گرفتیم نام او را در این لیست قرار دهیم!

ریانا در سال 2013 هنگام یکی از اجراهایش، زمانی که در کنار استیج مشغول پیاده روی و آوازخوانی بود و دستش را به سوی هواداران دراز کرده بود، ظاهراً یکی طرفدارانش دست او را گرفته و رها نمی کرد و او هم به تلافی، با میکروفن بر سر او می کوبد! سپس محافظینش بلافاصله او را از طرفدارش جدا کرده و به محل دیگری می برند! ریانا بعدهاً در صفحه اجتماعی اش درباره این اتفاق نوشت : « اون زنیکه ولم نمی کرد! »

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!

4- اریک کانتونا (Eric Cantona) : در این لیست اریک کانتونا گزینه عجیب تری نسبت به دیگران محسوب می شود به این جهت که حمله او به یک تماشاگر در زمانی رخ داد که در مستطیل سبز فوتبال قرار داشت و نه در سینما! بهرحال تصمیم گرفتیم نام او را در این لیست قرار دهیم!

کانتونا زمانی که در لباس شیاطین سرخ در سال 1995 در مقابل کریستال پالاس قرار گرفته بود، با کارت قرمز داور از زمین مسابقه اخراج شد و هنگام خروج از زمین به تماشاگری که در کنار حضور داشت و ظاهراً الفاظ تندی علیه او به کار برده بود حمله کرد که سبب شد هشت ماه از فوتبال دور باشد. البته مشخص نیست که آن فرد هوادار او بوده یا به خاطر اخراج او در آن بازی حساس عصبانی شده بود، اما بهرحال ما فکر می کنیم که او نمی توانسته طرفدار کانتونا در فوتبال نبوده باشد!

کانتونا از زمانی که به سینما آمده آرام تر از گذشته به نظر می رسد.

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!

3- لیندسی لوهان (Lindsay Lohan) : لیندسی لوهان را می توان پای ثابت تمام پنج برترهای مخرب سینمایی معرفی کرد!

لوهان فارغ از تمام اتفاقاتی که درباره اعتیادش در سالهای اخیر رقم زده، یکبار در سال 2012 هنگامی که در یک کلوب در نیویورک حضور داشت، به زنی که ظاهراً به او توهین کرده بود حمله ور شد و با مشت به صورت او کوبید. لوهان در این خصوص به خشونت درجه سوم محکوم شد.

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!

2- ویل اسمیت (Will Smith) : بازیگر سری فیلمهای « مردان سیاهپوش » در سال 2012 زمانی که برای تبلیغ قسمت سوم « مردان سیاهپوش » در موسکو روسیه حضور داشت، یک خبرنگار مرد درخواست کرد که او را در آغوش بگیرد و او نیز با مهربانی این دعوت را پذیرفت اما خبرنگار لحظاتی بعد به جای در آغوش کشیدن، سعی کرد او را ببوسد که همین امر موجب عصبانیت ویل اسمیت شد بطوریکه او را به عقب هل داد و ضربه ملایمی هم با پشت دست به صورت او زد. آن خبرنگارنما در اصل فردی به نام ویتالی سدیوک بود که بعدها مزاحمت هایی هم برای افرادی نظیر کیم کارداشیان ایجاد کرد.

چهره هایی که به سمت طرفدارانشان حمله کردند!

1- کریستین بیل (Christian Bale) : بیل هرچقدر که در مقابل دوربین بازیگر فوق العاده و بی نظیری به نظر می رسد، در زندگی شخصی فردی خشن و غیرقابل کنترل است.

او یکبار در پشت صحنه فیلمبرداری « ترمیناتور » با یک عکاس به جهت اینکه در حال تنظیم نور دوربینش بود درگیر شد! در یک مقطع نیز مادر و خواهرِ او به دلیل رفتار پرخاشگرانه وی هنگامی که در کنارشان حضور داشت، به پلیس شکایت کردند!

مدیر تبلیغاتی سابق او به نام هریسون چونگ نیز در کتابی که درباره او نوشته به دفعات به این موضوع اشاره کرده که بیل رفتاری پرخاشگرانه با هوادارانش داشته و از الفاظ عجیبی برای خطاب نمودن آنان استفاده می کرده است!

مووی مگ

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار