سوءمدیریت شهرداری در کرج + عکس
کد خبر: ۱۰۵۲۱
تاریخ انتشار: 2015 September 09    -    ۱۸ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۴۰
سوء مدیریت شهری بلای جان شهروندان در کرج  + عکس

به این نوع اقدامات در ارائه خدمات شهری به واقع مدیریت گفته نمی شود چون باعث ایجاد تنشهای اجتماعی و تاثیر روانی بر افکار عمومی در جامعه خواهد شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا، به نقل از  «کرج رسانه» ، این روزها با وجود تمام مشکلات عدیده ای که ذهن مردم را درگیر خود کرده است و این مشکلات روز به روز نیز افزایش پیدا می کند و در گیر و دار اضافه شدن انواع بیماری ها و رفتار های نا هنجار اجتماعی، ارائه خدمات شهری با سوء مدیریت مسئولین مربوطه باعث می گردد تا تنشهای موجود در جامعه چند برابر گردد. مردمی که با تمام خستگی روزانه در پایان ساعات کاری برای رسیدن به خانه و کاشانه خود در این گرمای تابستان انتظار می کشند، متاسفانه در بر خورد با عدم درایت در اجرای عملیات عمرانی در سطح شهر به خصوص در شاه راه های اصلی تحمل خود را از دست داده و شروع به اعتراض می نمایند.

متاسفانه چند روزی است که در میدان حصارک کرج که یکی از شاه راه های اصلی شهر به حساب می آید شاهد اجرای عملیات عمرانی جهت راه اندازی پل جدید برای ورودی اتوبان به داخل شهر هستیم، اما نکته جالب در اینجا این است که تمام عملیاتی که نیاز به بسته شدن خیابان اصلی (خیابان شهید بهشتی ) دارد به جای اینکه در ساعات پایانی شب و در خلوتی خیابان صورت پذیرد در شلوغ ترین ساعات روز از جمله ساعت ۱۴ الی ۱۶ آغاز به کار می کند که در این ساعات اغلب مردم در حال بازگشت از محل کار خود می باشند و این مهم با راه افتادن ترافیک سنگین در این خیابان شکل می گیرد.

از مسئولین مربوطه در خواست می گردد تا در خصوص این موضوع پیگیری لازم را صورت داده و راه مناسبتری برای ایجاد آرامش اجتماعی پیدا کنند .

 

IMG_2411

IMG_2410

IMG_2409

IMG_2407

IMG_2405

IMG_2406



نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار