امل حجازی برای حضرت مریم خواند، «ای بانوی زنان، ای مریم»!
کد خبر: ۱۰۵۱۰۵
تعداد نظرات: ۵ نظر
تاریخ انتشار: 2018 April 05    -    ۱۶ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۰:۰۰
امل حجازی پس از پایبندی و تعهّد به حجاب دیگر آوازهای تجاری و عاشقانه نمی خواند و با اشتیاق به ترانه های دینی روی آورده و به فعالیت های انسان دوستانه می پردازد. او البته در زمینه ی مُد و زیبایی هم فعال است و چندی پیش...

امل حجازی برای حضرت مریم خواند, «ای بانوی زنان , ای مریم»!

امل حجازی برای حضرت مریم خواند, «ای بانوی زنان , ای مریم»! اختصاصی « تابناک با تو»؛ هنرمند متعهد خانم امل حجازی، سومین اثر خود را با مضمون دینی تحت عنوان «ای بانوی زنان، ای مریم!» خواند. این آهنگ توسط مصطفی حسن ساخته شده و پیانو نوازی و همخوانی آن با حسام الصعبی می باشد. کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار این آهنگ در شبکه های اجتماعی نگذشته بود که با استقبال گرم و تحسین آمیز کاربران روبرو گردیده و هزاران بار تماشا شد. این کار سومین اثر امل حجازی پس از دو ترانه ی «رقّت عینيّ شوقا» و «الهدایه» می باشد. شایان ذکر است که امل حجازی پس از پایبندی و تعهّد به حجاب دیگر آوازهای تجاری و عاشقانه نمی خواند و با اشتیاق به ترانه های دینی روی آورده و به فعالیت های انسان دوستانه می پردازد. او البته در زمینه ی مُد و زیبایی هم فعال است و چندی پیش به همین منظور در دبی حاضر شد. بسیاری او را نمونه ای از زن محجبه ی مدرن می دانند که توجه رسانه های جهانی را به خود جلب کرده است.

امل حجازی برای حضرت مریم خواند, «ای بانوی زنان , ای مریم»!

ترجمه ی بخشی از آهنگ:

ای مریم, ای بهترین مَثل برای پاکی و پاکدامنی

خدا تو را انتخاب کرد و بر همه ی زنان برتری داد

ای مریم

سلام بر تو باد

ای مادر مسیح

نمادی از صلح

در ستایش تو واژگان ناتوانند

ای مریم سلام بر تو باد

ای مادر مسیح نماد صلح ...

(شایان ذکر است مصاحبه ی اختصاصی امل حجازی در تاریخ ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ در سرویس چهره ها با تیتر : از قرآن مفهوم حجاب را دریافتم منتشر گردید).

 

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۵
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۳۹ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
0
1
این ترانه رو به مناسبت عید فصح خوانده اند.‌قبلا هم برای پیامبر (ص) یک ترانه خوانده بود. من این آهنگش رو شنیدم. اشک چشمهام سرازیر شد. خیلی با احساس و زیبا می خونه بیشتر شبیه مداحی و یا خوندن زیارت نامه است به خصوص اینکه زبانشون هم عربی هست.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۵:۱۴ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
2
0
متعهد؟اسلام آمریکایی یعنی همین با حجاب بری رو سن بخونی.
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۹:۵۳ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۶
1
0
اول باحجاب شد بعد مسلمون شد حالا آهنگهای مسیحی میخونه دوباره برمیگرده مسیحی میشه و بعدش هم بی حجابی ، ملت همیشه در صحنه هم مجددا" فحش و ناسزا ، واقعا" یعنی چی !!!!
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۷
0
0
هنرمند متعهد؟ خخخخ
ناشناس
|
-
|
۱۲:۲۱ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۸
0
0
اسلام در خطر است
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار