برخورد پراید با کانکس کنارجاده ایِ پلیس +عکس
کد خبر: ۱۰۴۷۶۵
تاریخ انتشار: 2018 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۲۲:۳۰

رئیس اداره حوادث و مدیریت بحران دانشگاه علوم پزشکی مشهد گفت: برخورد یک دستگاه خودروی سواری پراید با کانکس کنارجاده ای پلیس در مسیر جاده چناران واقع در شمال مشهد شش مجروح و یک کشته برجای گذاشت.

شهرام طاهرزاده  افزود: این حادثه عصر امروز در مسیر جاده مشهد - چناران در منطقه منزل آباد رخ داد. مجروحان توسط سه دستگاه آمبولانس اورژانس 115 به بیمارستان سوانح و حوادث طالقانی مشهد منتقل شدند.

 

برخورد پراید با کانکس کنارجاده ایِ پلیس


وی ادامه داد: یکی از مجروحان که سرباز وظیفه بود پس از انتقال به بیمارستان بخاطر شدت صدمات جان باخت.


سرپرست ایستگاه 36 سازمان آتش نشانی مشهد نیز در این باره گفت: در این حادثه خودروی پراید به علتی نامعلوم از مسیر منحرف و به ایستگاه کنارجاده ای پلیس برخورد کرد. در این حادثه چهار سرنشین خودرو پراید به همراه یک سرهنگ پلیس و 2 سرباز مصدوم و به بیمارستان طالقانی منتقل شدند. پای یکی از سربازان مجروح قطع شده و هم اینک در وضعیت کما قرار دارد.


چناران در فاصله 45 کیلومتری شمال مشهد قرار دارد.

 

 پنج مجروح در بردسکن


رئیس جمعیت هلال احمر بردسکن نیز از برخورد دو خودروی سواری پراید و لیفان و مصدومیت پنج نفر در این شهرستان جنوبی خراسان رضوی خبر داد.


مجید رضاپور  افزود: این حادثه ظهر امروز در کیلومتر ١٧ جاده بردسکن به روستای سیر به وقوع پیوست. دو نفر از مصدومان سانحه توسط آمبولانس جمعیت هلال احمر به مرکز درمانی انتقال داده و بقیه بطور سرپایی درمان شدند.
بردسکن در فاصله 273 کیلومتری جنوب غرب مشهد واقع است.

 

 واژگونی تراکتور و مرگ راننده


جانشین فرمانده انتظامی تربت حیدریه هم از واژگونی یک دستگاه تراکتور و مرگ راننده 60 ساله آن خبر داد.
سرهنگ غلامرضا خرقانی افزود: این تراکتور هنگام کار در زمین کشاورزی در یکی از روستاهای این شهرستان به دلیل ناهموار بودن زمین واژگون شد. راننده تراکتور در این حادثه به شدت مصدوم شد و در بیمارستان جان خود را از دست داد.


تربت حیدریه در 150 کیلومتری جنوب مشهد قرار دارد.

ایرنا

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار