جملات مشاهیر و چهره‌ها درباره پدر
کد خبر: ۱۰۴۷۳۲
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 31    -    ۱۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۴:۳۸
در روز پدر؛
امروز همه روز پدر را با هدایا، کارت های تبریک و جملات قدردانی جشن می گیرند. آیا شما هم مانند دیگران این روز را جشن می گیرید و یا رابطه ی شما با پدرانتان آن گونه که باید نیست؟ آیا جدایی میان شما فاصله انداخته است؟! لیندا پاپادوپولوس روانشناس انگلیسی توصیه هایی دارد. او می گوید:...

در روز پدر... توصیه هایی برای داشتن رابطه ی خوب با پدرها

اختصاصی «تابناک باتو»؛ یک ضرب المثل هندی می گوید: «ما ارزش نمک را وقتی می فهمیم که آن را نداریم و ارزش پدر را وقتی که او را از دست می دهیم». همه ی ما نقش مادران را در خانه تحسین می کنیم و حضور او را در زندگی مان گرامی می داریم؛ اما به ندرت پدران این ستون های محکم زندگی از این تکریم و تحسین سهم می برند.

1.توصیه هایی برای داشتن رابطه ی خوب با پدران

امروز همه روز پدر را با هدایا، کارت های تبریک و جملات قدردانی جشن می گیرند. آیا شما هم مانند دیگران این روز را جشن می گیرید و یا رابطه ی شما با پدرانتان آن گونه که باید نیست؟ آیا جدایی میان شما فاصله انداخته است؟!
لیندا پاپادوپولوس روانشناس انگلیسی توصیه هایی دارد. او می گوید با این توصیه ها می توان دوباره بین فرزندان و پدرانی که از هم جدا هستند پل ساخت، او می گوید؛

الف. پدر اولین مردی است که فرزندان از کودکی او را دوست دارند و در او تصویر تکامل یافته و بی نقصی از مردانگی را می بینند.‌ زمانی که کشف کنیم که پدرمان مرد ایده آلی نیست و به ضعف ها و اشتباهات او پی ببریم ممکن است دنیا دور سرمان بچرخد و دچار سرخوردگی شدید شویم. یادمان باشد که پدرها، این انسان های دوست داشتنی هم گاهی مانند سایرین اشتباه می کنند. برای بهبود رابطه ی خود با پدرتان اشتباهات او را بپذیرید و اگر در رابطه با شما یا خانواده اشتباهی از او سر زده او را ببخشید.


در روز پدر... توصیه هایی برای داشتن رابطه ی خوب با پدرها

ب. روابط شما با پدرتان مانند هر رابطه ی دیگری قابلیّت بهتر شدن را دارد، پس اگر احساس کردید که رابطه ی تان سرد و خالی از احساس است پا پیش بگذارید و آن را قدرتمندتر از هر زمان دیگری بسازید.

پ. اگر ازدواج کرده اید و در خانه ی خود زندگی می کنید، پدر را در زندگی خود مشارکت دهید. بین همسر، فرزندان و پدرتان رابطه ی دوستانه برقرار کنید و برای اعضای خانواده ی خود تصویری مثبت از کار و عملکرد پدرتان زمانی که جوان بود و پیش از بازنشسته شدن ترسیم کنید.‌ اجازه ندهید تا دیگران به او به عنوان یک انسان از کار افتاده و بی فایده نگاه کنند. خاطرات کودکی خود و روزهای زیبا و به یادماندنی بودن با پدرتان را برای آنها تعریف کنید. بدین شکل می توانید رابطه ی بین دو نسل را بهبود بخشید.

ت. ما در زندگیمان فقط یک پدر داریم. زیباست پیش از آن که دیر شود به او بگوییم که دوستش داریم و قدر کارهایی را که برای ما انجام داده است می دانیم.

در روز پدر... توصیه هایی برای داشتن رابطه ی خوب با پدرها


2.جملات مشاهیر و چهره ها درباره پدر

کم نیستند مشاهیری که احساس خود را در هر موفقیت و موقعیتی نسبت به پدران خود ابراز می کنند و از نقش سازنده آنها در مسیر موفقیتشان سخن به میان می آورند.

در این گزارش با سخنان چهره ها درباره پدر و پدرانگی همراه باشید.

در روز پدر... توصیه هایی برای داشتن رابطه ی خوب با پدرها

اومبرتو اکو: بر این باورم چیزی که ما می شویم بستگی به این دارد که پدرانمان در لحظه های غیر معمول و نامتعارف چه چیزی به ما یاد داده اند، وقتی هیچ قصدی برای آموزش ما ندارند ما با تکه های کوچک خردمندی شکل می گیریم.

گابریل گارسیا مارکز: مردان وقتی می فهمند دارند پیر می شوند که شبیه به پدران خود می شوند.

دانیل استیل: من در کنار پدرم بزرگ شده ام به همین دلیل بیشتر از بقیه زنـها درباره ماشین ها می دانم.

کریستیانو رونالدو: زمانی که جایزه ای برنده می شوم فقط به پدرم فکر می کنم.

باب مارلی: مهم ترین چیزی که پدرم به من یاد داد این بود که هر کسی برای رسیدن به حقوق خود باید ایستادگی کند.

کنت نربرن: پدر شدن خیلی آسان تر از پدر بودن است.

زیگموند فروید: هیچ نیازی در کودکی به اندازه نیاز به حمایت پدر قدرتمند نیست.

لیام نیسون: پدر بودن لذتی تمام نشدنی است.

وین رونی: پدر شدن بهترین لحظه زندگی من بود. فوتبال بازی کردن به هیچ وجه قابل مقایسه با حس پدر بودن نیست.

مارکوس زوساک: گاهی من به پدرم به چشم یک آکاردئون نگاه می کنم. وقتی او به من نگاه می کند و لبخند می زند و نفس می کشد، من صدای نت ها را می شنوم.

پوبلیوس سیروس: یک پدر عصبانی بیش از همه به خودش ظلم می کند.

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۰:۳۷ - ۱۳۹۷/۰۱/۱۳
0
1
ما که پدری و مادری ندیدم. اکثر ایرانی ها اینجور هستند به بچه های خودشون به عنوان تف سر بالا و نون خور اضافی نگاه میکنن. به نظرم این جور پدر و مادر هایی بازنده واقعی در این زندگی هستند. آدم های تنبلی که محتاج حقوق بخور نمیر دولتی و یارانه هستند و تفریحشون زاد و ولد هست.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار