افتتاح نخستین قصابی گوشت انسان + عکس
کد خبر: ۱۰۴۳۱
تاریخ انتشار: 2015 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۵
متنی با این عنوان که " اولین کشتارگاه انسان افتتاح شد" در گروه های مجازی دست به دست می گردد. مرکزی بنام مؤسسه خودکشی هر انسانی را که قصد خودکشی دارد ثبت نام کرده و به محض تأیید خودکشی و تأیید سلامت بدن، ذبح میشود. همچنین گوشت های قسمتهای مختلف بدن قیمتهای متفاوتی دارند.
 
در پاسخ به این شایعه باید گفت: کشته شدن توسط دیگران در تمام کشورها قتل محسوب می شود و مجازات سنگین دارد کسی مایل نیست برای ترک دنیا ذبح شدن را انتخاب کند و هیچ مؤسسه ای با مشخصات گفته شده وجود ندارد.
 
تنها در کشور سوئیس خودکشی قانونیست که خدمات سازمانهای ویژه این امر عموما برای بیماران لاعلاج در نظر گرفته شده که به "اوتانازی" یا مرگهای خود خواسته مشهور است و با ادعاهای شایعه هم ارتباطی ندارد.
 
باید توجه کرد تصاویری که همراه با متن شایعه منتشر شده هیچکدام ارتباطی با این مطلب ندارند.
 
تصاویر زیر از یک فروشگاه گوشت مشهور در شرق لندن است که از بازی "Resident Evil 6" الگو برداری کرده و در این به اصطلاح خلاقیت عجیب، با چسباندن قطعات گوشت حیواناتی نظیر خوک به یکدیگر، نمونه های دست و پا و در یک مدل هم بدن کامل انسان را ساخته است.

افتتاح اولین قصابی گوشت انسان+عکس

تصویر زیر نیز از تجمع اعتراض آمیز فعالان حمایت از حقوق حیوانات مقابل کلیسای مرکزی بارسلونا در 20 مارس 2013 است که طی حرکتی نمادین آغشته به خون مصنوعی شده اند و دقایقی در ظرف هایی مشابه بسته بندی گوشت خوابیدند.

افتتاح اولین قصابی گوشت انسان+عکس

آفتاب
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار