محسن افشانی:نخستین فیلمم را در سه شهر ایران و ترکیه می‌سازم/ بازی نمی‌کنم
کد خبر: ۱۰۴
تاریخ انتشار: 2015 April 25    -    ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹
محسن افشانی در گفتگو با مهر:
نخستین فیلمم را در سه شهر ایران و ترکیه می‌سازم/ بازی نمی‌کنم

محسن افشانی از ساخت نخستین فیلم سینمایی‌اش با عنوان «پینت بال» خبر داد که قرار است در تهران، شمال، کیش و ترکیه ساخته شود.

محسن افشانی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا در شبکه نمایش خانگی کارگردانی را نیز تجربه کرده است، درباره نخستین فیلم سینمایی که قرار است بسازد به خبرنگار مهر گفت: «پینت بال» فیلمی سینمایی است که منتظر دریافت پروانه ساخت و فراهم شدن بودجه آن هستیم و این فیلم در تهران، شمال، کیش و ترکیه فیلمبرداری خواهد شد.

وی نخستین فیلم سینمایی‌اش را یک کار اکشن و ورزشی دانست و درباره ترکیب بازیگران آن اظهار کرد: سیاوش خیرابی یکی از گزینه‌های من برای بازی در این فیلم است اما این امر هنوز قطعی نشده است. فکر می‌کنم فیلم در ماه تیر یا مرداد کلید بخورد اما پیش از آن باید شرایط ساختش فراهم شود.

این بازیگر در پاسخ به اینکه آیا در این فیلم بازی هم می‌کند یا خیر، بیان کرد: من قصد ندارم در این فیلم بازی کنم و تمرکز خود را روی کارگردانی می‌گذارم.

افشانی همچنین درباره قصه «پینت بال» نیز توضیح داد: این فیلم درباره چند جوان است که گرچه حامی یکدیگر هستند اما گاهی بنا به شرایط و منفعت‌هایشان پشت هم را خالی می‌کنند. آنها عضو یک گروه پینت بال هستند و ماجرای فیلم درباره شرط بندی و مسابقه است.

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار