معرفی دو روستای بدون دخانیات در ایوان
کد خبر: ۱۰۳۷۳
تاریخ انتشار: 2015 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۲:۵۰
بخشدار مرکزی ایوان گفت: روستاهای «خوران‌سفلی» و «ونیت» در این بخش به‌عنوان روستاهای پاک معرفی شدند.
 

پریدخت نجفی گفت: در این روستاها هیچ گونه مواد دخانی استعمال نمی شود و بر اساس آیتم های موجود، این دو روستا به عنوان روستاهای پاک معرفی شدند.

وی با بیان این که در روستای خوران سفلی با 31 خانوار و 161 نفر جمعیت هیچ کدام از اهالی مصرف دخانیات ندارند، افزود: طرح هادی در این روستا اجرا شده و تنها اصلاح شبکه ی آبرسانی باقی مانده که 50 میلیون تومان اعتبار برای اجرای این کار اختصاص یافته است.

بخشدار مرکزی ایوان با اشاره به اختصاص 90 میلیون تومان اعتبار برای تکمیل طرح هادی در روستای ونیت خاطرنشان کرد: در روستای ونیت با 41 خانوار و 163 نفر جمعیت مواد دخانی و دود استعمال دخانیات دیده نمی شود و طرح هادی با 90 درصد پیشرفت در حال اجراست که هنوز به اتمام نرسیده و 100 میلیون تومان اعتبار اختصاص یافته دارد.

نجفی با اشاره به این که در روستای «دوبیران سفلی» نیز طرح هادی در سال 93 اجرا شده است، خاطرنشان کرد: 160 میلیون تومان اعتبار آسفالت از محل اعتبارات ملی و 90 میلیون تومان اعتبار کمیته ی برنامه ریزی شهرستان برای اجرای طرح هادی در این روستا هزینه شده است.

وی با اشاره به وجود 56 خانوار و 280 نفر جمعیت در روستای دوبیران سفلی تصریح کرد: در روستای «دوبیران علیا» نیز با 195 خانوار و 733 نفر جمعیت بیش از 92 میلیون تومان اعتبار برای مهار آب های سطحی از طریق احداث کانال سنگی هزینه شده است.

باشگاه خبرنگاران
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار