طرز تهیه دو نوع شیرینی‌ خانگی خوشمزه مخصوص عید
کد خبر: ۱۰۳۷۱۶
تاریخ انتشار: 2018 March 21    -    ۰۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۰۰
یکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌های قبل از عید نوروز، پخت انواع شیرینی‌های خانگی مخصوص عید است. این شیرینی‌های متنوع را درست کنید و در نوروز از میهمان‌ها پذیرایی کنید. با ما همراه باشید.

طرز تهیه دو نوع شیرینی‌ خانگی خوشمزه مخصوص عیدیکی از لذت‌بخش‌ترین کار‌های قبل از عید نوروز، پخت انواع شیرینی‌های خانگی مخصوص عید است. این شیرینی‌های متنوع را درست کنید و در نوروز از میهمان‌ها پذیرایی کنید.

نان پسته سوئدی

طرز تهیه دو نوع شیرینی‌ خانگی خوشمزه مخصوص عید

مواد لازم:

کره: ۲۰۰ گرمپودر قند: ۸۰ گرمآرد: ۲۵۰ گرمپسته (خردشده): ۵۰ گرمهل: یک چهارم قاشق چای خوریمربای توت فرنگی: به میزان لازم

طرز تهیه:

کره و پودر قند را به همراه هل داخل دستگاه همزن بریزید و هم بزنید تا یکدست شود.پسته خردشده را با آرد مخلوط کنید و داخل دستگاه غذاساز ریخته تا کاملا یکدست شود.سپس داخل مواد کره ای بریزید و به هم زدن ادامه دهید تا مواد خمیر شود.خمیر آماده را داخل کیسه نایلونی قرار و به مدت ۳۰ دقیقه در یخچال استراحت دهید.

سپس از یخچال خارج و به اندازه یک قاشق چای خوری در دست گرد کنید و داخل سینی فر قرار دهید و در مرکز آن فرورفتگی ایجاد کنید.خمیر را هم به همین ترتیب آماده کنید.

فر را با حرارت ۱۸۰ درجه سانتی گراد گرم کنید و شیرینی ها را به مدت ۲۰ دقیقه بپزید.سپس از فر خارج و داخل سینی خنک کنید و در محل فرورفتگی ایجاد شده مربای توت فرنگی بریزید.شیرینی را در ظرف چیده روی آن را بپوشانید و در دمای محیط نگهداری کنید.

کوکی بادام زمینی و کشمش

طرز تهیه دو نوع شیرینی‌ خانگی خوشمزه مخصوص عید

مواد لازم:

کره: ۱۰۰ گرمشکر: ۱۵۰ گرمآرد: ۱۵۰ گرمتخم مرغ: یک عددبیکینگ پودر: یک دوم قاشق چای خورینمک: یک دوم قاشق چای خوریکره بادام زمینی همراه با تکه های بادام زمینی: ۱۲۵ گرمکشمش: ۱۵۰ گرم

طرز تهیه:

همه مواد به جز کشمش را در ظرفی بریزید و با همزن برقی بزنید تا یکدست شود.سپس کشمش را اضافه و با قاشق همه مواد را مخلوط کنید.در آخری یک قاشق سوپ خوری از مواد را بردارید و در سینی از قبل کاغذ انداخته بگذارید.آن را در فر با دمای ۱۹۰ به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید تا بپزد.

ماهنامه کیک و شیرینی

نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار