غوغایی که «استیو جابز» به پا کرد
کد خبر: ۱۰۳۶۶
تاریخ انتشار: 2015 September 08    -    ۱۷ شهريور ۱۳۹۴ - ۱۱:۲۰
درست همانند روزهایی که استیو جابز مشهور با شیوه خاص خودش با معرفی یک محصول جدید تحسین همگان را برمی‌انگیخت، نمایش فیلم زندگی او نیز موجی از تحسین و تشویق میان نشریات به راه انداخت. نمایش زندگی‌نامه «استیو جابز» یکی از بنیان‌گذاران شرکت اپل، نظر مثبت منتقدان را به خود جلب کرد، تا حدی که آن‌ها مایکل فاسبندر بازیگر نقش اول این فیلم را یکی از متحمل‌ترین گزینه‌های دریافت اسکار بهترین بازیگر نقش اول مرد می‌دانند.

منتقد نشریه ورایتی درباره این فیلم نوشت: «مایکل فاسبندر، دنی بویل کارگردان فیلم و نویسنده فیلم‌نامه آرون سورکین، فیلمی درخشان، هوشمند و درخور شخصیت جابز ساخته‌اند.» او در ادامه با تمجید از بازی فوق‌العاده مایکل فاسبندر او را کاندید اصلی دریافت اسکار دانست. نشریه هالیوود ریپورتر نیز نظر مثبتی درباره فیلم داشت و این فیلم را یکی از فیلم‌های فصل پاییز دانست که بی‌شک اولویت اول تماشاگران فهیم سینما خواهد بود. نیویورک‌تایمز نیز در وبلاگ خود از واکنش گرم تماشاگران هنگام نمایش فیلم در جشنواره فیلم تلوراید خبر داد.
نشریه گاردین نقد پیچیده‌تری از فیلم ارائه کرد و «استیو جابز» را بهترین فیلم بویل طی سالیان اخیر دانست و از درخشش فاسبندر در فیلم نوشت. البته گاردین با تائید نمایش غیراحساسی جابز، انتقاداتی در مورد نحوه ارائه ستایش‌گونه داستان زندگی جابز داشت. این فیلم 9 اکتبر 2015 کار اکران خود را آغاز خواهد کرد و علاوه بر آن در جشنواره فیلم نیویورک هم به نمایش گذاشته خواهد شد.

تابناک دیلی
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار