واکنش اماراتی‌ها به اشتباهات عجیب داور مالزیایی
کد خبر: ۱۰۲۵۸۴
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: 2018 March 07    -    ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۸

در یکی از حساس ترین بازی‌های هفته سوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا دو تیم فوتبال العین و استقلال به مصاف هم رفتند. این دیدار که در ورزشگاه خانگی العین برگزار شد در نهایت برنده نداشت و بازی با تساوی دو بر دو به پایان رسید تا استقلال به صدرنشینی خود در جدول رده بندی ادامه دهد.

نکته عجیب این دیدار داور آن بود. کنفدراسیون فوتبال آسیا داور مالزیایی را برای قضاوت این دیدار حساس انتخاب کرده بود و او دو پتالتی عجیب برای نماینده امارات گرفت.

دوربین‌های اماراتی بارها صحنه‌های پنالتی‌ العین را از زوایای مختلف نشان دادند و هیچ کدام از این دو صحنه خطای پنالتی‌ نبود و داور کاملا اشتباه کرد.

نکته جالب‌تر این که رسانه‌های اماراتی بعد از تساوی العین در تحلیل های خود از اشتباهات تاثیرگذار داوری و دو پنالتی‌ که به اشتباه برای العین گرفته شد سخنی به میان نیاوردند.

روزنامه‌های اماراتی از البیان گرفته تا الإتحاد، دات امارات و الإمارات الیوم تساوی العین برابر استقلال را تلخ دانستند و بیشتر آنها به انتقاد از سرمربی العین پرداختند اما از اشتباهات بد داوری در این دیدار سخنی به میان نیاورند.

روزنامه ها به حرکت تکنیکی الشحات بازیکن مصری العین در نیمه نخست که چند بازیکن استقلال را پشت سر گذاشت بیشتر اهمیت دادند و این بازیکن را به لیونل مسی تشبیه کردند.
منبع: ایسنا

نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
غیر قابل انتشار: ۰
اسماعیل
|
United States
|
۰۷:۰۵ - ۱۳۹۶/۱۲/۱۷
0
1
عمر رشوه گرفتن داوران در فوتبال به پایان خود نزدیک شده است چونکه فیفا چند روز پیش استفاده از داور ویدئویی را تصویب کرد. این داوران فاسد میخواهند از آخرین فرصتها برای رشوه گرفتن استفاده کنند.
نام:
ایمیل:
* نظر:
آخرین اخبار